Grupul Prada trece printr-o perioadă de vis. Cu cât a crescut procentul vânzărilor
- Dosofteea Lainici
- 3 august 2024, 17:18
Veniturile nete ale Grupului Prada pentru prima jumătate a anului au fost de 2549 milioane de euro, reprezentând o creștere de 17 la sută. Vânzările cu amănuntul pentru prima jumătate a anului au totalizat 2263 de milioane de euro, reprezentând o creștere de 18%, determinată de prețul integral și de volumul similar. În plus, s-a înregistrat o creștere de 18% a vânzărilor cu amănuntul în al doilea trimestru.
Pentru această perioadă, marja EBIT a fost de 22,6%, ceea ce echivalează cu 575 de milioane de euro.
2549 milioane de euro sunt aduse de Grupul Prada H1
Patrizio Bertelli, președinte și director executiv al Grupului Prada, a făcut următoarea declarație ca răspuns la actualizarea tranzacțiilor din primul semestru: „Suntem mulțumiți de performanțele de piață de mai sus și de traiectoria de creștere de înaltă calitate, în termeni similari, pe care le-am obținut într-un mediu de piață din ce în ce mai incert”.
Potrivit unui comunicat de presă emis de firmă, vânzările cu amănuntul ale mărcii Prada au crescut cu 6%, în timp ce vânzările cu amănuntul ale mărcii Miu Miu au cunoscut o traiectorie de dezvoltare remarcabilă, crescând cu 93%.
Vânzările au crescut în toată lumea
În plus, compania a raportat că vânzările Prada în Asia Pacific au urcat cu 12%, însă această creștere a fost moderată în trimestrul al doilea din cauza unei baze comparative mai dificile și a creșterii cheltuielilor în general în afara regiunii. Ca urmare a creșterii cheltuielilor din partea consumatorilor interni și a turiștilor, vânzările din Europa au crescut cu 18%.
America a înregistrat o rată de creștere de 7%, trimestrul al doilea înregistrând un declin modest suplimentar al performanței secvențiale. Japonia a fost reafirmată ca fiind regiunea cu cea mai mare performanță, cu o creștere de 55%, iar Orientul Mijlociu a înregistrat o creștere de 20%, în ciuda faptului că preocupările geopolitice din regiune continuă să existe.
Ce spune directorul general
„Este necesar să fim agili și ascuțiți în ceea ce privește gama noastră de produse, comunicarea și poziționarea generală pentru a continua să stimulăm implicarea clienților și să progresăm în călătoria noastră către excelența în retail”, a declarat Andrea Guerra, directorul general al grupului. „În contextul macroeconomic și geopolitic actual, dinamica industriei a devenit mai provocatoare”, a adăugat ea, potrivit fashionunited.