Fondatorul FACEBOOK: „În 2019, crea de NOI EXPERIENȚE va fi prioritatea noastră"

Fondatorul FACEBOOK: „În 2019, crea de NOI EXPERIENȚE va fi prioritatea noastră"

Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg a spus că în 2019 echipa Facebook se va concentra pe crearea de noi experiențe. Acesta a mai afirmat că performanța acțiunilor Facebook a crescut cu aproape 14% , fiind cea mai bună performanță din utimii 3 ani.

Facebook se concentrează din nou pe produsele sale, după 18 luni în care a fost nevoită să se apere de acuzaţiile că nu protejează suficient datele private ale utilizatorilor şi că platforma sa de socializare este folosită entru manipularea politică, transmite Reuters, potrivit news.ro.

Acţiunile Facebook au crescut joi cu aproape 14%, cea mai bună performanţă în trei ani, datorită rezultatelor solide obţinute în trimestrul patru de companie. 

Compania a făcut cheltuieli masive pentru a îmbunătăţi protejarea datelor personale ale utilziatorilor, în urma presiunii autorităţilor de reglementare şi a utilizatorilor din toată lumea, dar a raportat venituri şi profit peste aşteptări, atribuind creşterile vânzărilor mai mari de publicitate şi  îmbunătăţirilor aduse produselor.

Ne puteți urmări și pe Google News

„În ultimele 11 luni, am alocat cea mai mare parte a energiei noastre securităţii. Aşa că crearea unor noi experienţe nu a fost prioritatea noastră. Aşa că în acest an cred că vom oferi câteva astfel de experienţe”, a spus directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, într-o conferinţă cu analiştii.

Acţiunile Facebook au urcat joi cu până la 14%, la aproape 172 de dolari pe unitate, iar cel puţin 17 analişti şi-au revizuit în creştere preţurile ţintă pentru acestea.

Analiştii spun că Facebook profită de succesul timpuriu al funcţiei Stories şi că va investi semnificativ în atragerea de publicitate.

Formatul Stories este utilizat de circa 2 milioane de promotori dintr-un total de aproximativ 7 milioane, iar Facebook a arătat că va adăuga funcţii noi de promovare, pentru ca aceştia să îşi adapteze mai uşor campaniile.

Facebook a menţinut în mod intenţionat preţul reclamelor din Stories cu 20%-50% mai scăzut decât pentru cele din News Feed,  întrucât lucrează la îmbunătăţirea performanţelor.

Peste 2,7 miliarde de utilizatori interacţionează cu cel puţin o aplicaţie Facebook în fiecare lună, în creştere de la 2,6 miliarde în trimestrul al treilea.

„Concluzia este că, în condiţiile în care  peste un sfert din populaţia lumii utilizează Facebook în fiecare zi, promotorii nu au altă opţiune decât să îşi urmeze clienţii”, potrivit analiştilor  firmei Macquarie Research.

Numărul de utilizatori activi zilnic ai Facebook a urcat cu 9% în trimestrul patru, la 1,52 miliarde.

Facebook a obţinut un profit net trimestrial de 6,88 de miliarde de dolari, respectiv de 2,38 dolari pe acţiune, în creştere de la 1,44 dolari pe acţiune în aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile au atins 16,91 miliarde de dolari, în creştere comparativ cu 12,97 miliarde de dolari în urmă cu un an. Analiştii de pe Wall Street anticipau venituri de 16,39 miliarde de dolari.