Exclusiv. Dezvăluiri incredibile din Centrul de Carantină Techirghiol. Ce au lăsat în urmă Becali și Prințesa
- Feri Predescu
- 21 iulie 2020, 07:03
Hot line și boli venerice, „rezolvate” în carantină
Nici medicii nu au fost lipsiți de surprize. Personalul medical a fost mobilizat pentru a asigura asistență medicală, păstrând contactul telefonic cu aceste persoane, cărora, pe baza afecțiunilor individuale, le-au fost stabilite meniuri adaptate problemelor medicale constatate. Apoi, au fost nevoiți să se adapteze pe parcurs, pe măsură ce se iveau situații imprevizibile, de fapt. Cinci tineri, trei băieți și două fete, întorși din Anglia, au dat medicilor, care i-au preluat la internarea în centru, numărul lor de telefon. Când au fost sunați pentru a-i întreba despre starea de sănătate au constatat că erau numere de hotline, cu taxarea corespunzătoare. Au anunțat rapid conducerea sanatoriului, iar soluția a fost achiziționarea unor aparate telefonice pentru cei cinci. Pentru economia comunicării.
Comunicând prin telefon cu persoanele aflate în carantină, medici au reușit să țină sub control starea de sănătate din centru. Asistentele împachetau medicamentele și le lăsau la ușă, așa cum bucătăresele lăsau mâncarea. Cazurile de depresie erau ameliorate în urma unor discuții cu psihoterapeuții. Pentru aproape pentru toți clienții s-au găsit leacuri. Dar cazul unui bărbat, întors cu partenera lui în țară, a întrecut orice închipuire. Veșnic nemulțumit. La un moment dat a trimis medicilor poze cu prietena lui care avea o eczemă pe corp, spunând că și pe el îl dor foarte tare organele genitale. Și le-a trimis și poza lui, avertizându-i că pot fi „afectați emoțional”. Erau amândoi bolnavi. Pozele au fost trimise unui medic de boli venerice, pe care l-au consultat pentru a obține diagnosticul și tratamentul.
Antibioticele și unguientul prescris de medicul specialist i-au vindecat pe cei doi tineri, care la final, au părăsit, fericiți și sănătoși, centrul de carantină. Poveștile din carantină sunt confirmate și de managerul Sanatoriului Balnear Techirghiol, Roxana Almășan. „Da, așa a fost, cei aflati în carantină au fost tratați de toate bolile. Când nu știam ce să le facem, sunam și noi la medicii specialiști pe care îi cunoșteam. Cred că este cea mai triumfală intrare a telemedicinii în Sanatoriul Techirghiol. Chiar nu am avut încotro. Trebuia să îi vindecăm pe acești oameni. Că altfel, noi nu eram obișnuiți cu așa ceva, pe când în afară se practică de mult această telemedicină. Ne-am descurcat”, și-a arătat, Roxana Almășan, mulțumirea.