DRIVE-TEST EVZ: Abarth 500 esseesse, esenţă de supermodel

DRIVE-TEST EVZ: Abarth 500 esseesse, esenţă de supermodel

La relanti, sună ca un muscle-car american dat la volum mic. Când se apropie de zona roşie a turometrului, oferă ceva din excitabilitatea gălăgioasă a unui supermodel italian.

Bineînţeles, micul Abarth 500 esseesse, pe care l-am testat în România, nu este nici una, nici alta. Ci o jucărie pentru oameni mari, cu simţul umorului şi pasiune. Başca solvabilitate. Nu-s prea mulţi cei care pot accepta că o maşină atât de mică are un preţ atât de mare.

Orice Abarth 500 poate fi ridicat la rangul esseesse (graţie kitului omonim care conţine jante cu design specific, discuri de frână perforate, arcuri speciale pentru suspensie, evacuare cu patru finale, filtru BMC şi o unitate electronică de management al motorului), în primii 20.000 km sau primele 12 luni după înmatriculare.

INFORMAŢII ESENŢIALE

Ne puteți urmări și pe Google News

Abarth 500 esseesse

  • Lungime/lăţime/înălţime: 3,65/1,62/1,48 metri
  • Motor: benzină, 1.368 cmc, 160 CP, 230 Nm, Transmisie: 2x4, 5+1 M
  • Performanţe: 7,4 s (0-100 km/h), 211 km/h (vit. max.)
  • Consum: 6,5 l/100 km (oficial mixt), 11,3 l/100 km (mediu în test)
  • Preţ cu TVA: 21.200 euro (include kitul esseesse - 2.500 euro)