Doorie, aplicația clujeană care îți personalizează camera de hotel. Ce poți avea de pe urma accesării ei

Doorie, aplicația clujeană care îți personalizează camera de hotel. Ce poți avea de pe urma accesării ei

Te-ai săturat de camerele de hotel, fade și mobilate toate după același tipar? Vrei să stai într-o cameră cu adevărat specială, în care să te simți în largul tău? Păi, atunci nu ai decât să apelezi la aplicația Doorie, care personalizează camerele de hotel după bunul tău plac. Aplicația a fost dezvoltată la Cluj și se bucură de aprecierea utilizatorilor, potrivit ziuanews.ro.

Anca Goron, o tânără din Cluj-Napoca, absolventă a unui doctorat de Inteligenţă Artificială, a avut inspirația să conceapă a aplicație mai puțin obișnuită. Prin intermediul acestei aplicații pentru desktop şi mobil, denumită Doorie, camera de hotel poate fi personalizată la cererea clienţilor, care pot solicita saltele special sau perne de un anumit tip, dar și un meniu preferat, printr-o aplicaţie.

Ideea aplicaţiei i-a venit clujencei, potrivit propriilor declarații făcute presei, după ce, în răstimpul călătoriilor întreprinse de ea în nu mai puțin de 50 de țări, a avut nevoie de diverse lucruri care nu se aflau în lista bunurilor aflate îndeobște în camerele de hotel în care s-a cazat.

„Am lucrat şase luni la dezvoltarea aplicaţiei de desktop şi mobil pe care am numit-o Doorie, un asistent universal de călătorie. Cu ajutorul aplicaţiei, clienţii pot cere hotelului partener informaţii legate de cameră, pot cere un meniu, dacă sunt vegetarieni sau urmează un regim medical, perne speciale, temperatura pe care o preferă în cameră, dacă vor un anumit tip de pat sau de saltea. De asemenea, pot cere să li se pună la dispoziţie încărcător de telefon, să fie camera luminoasă, iar toate aceste solicitări se trimit hotelului astfel încât, la cazare, să nu se mai piardă timp iar clientul să ceară atunci ce are nevoie. Ideea aplicaţiei mi-a venit după ce am călătorit în peste 50 de ţări şi am fost cazată în diverse hoteluri şi doream o şedere cât mai confortabilă. Am dezvoltat aplicaţia din economiile proprii”, a mărturisit Goron, absolventă a UTCN şi a unui doctorat în Inteligenţă Artificială.

Ne puteți urmări și pe Google News

Nu doar acesta este rolul aplicaţiei Doorie. Ea  poate să reţină şi numerele de la pantofi ale clienţilor, dar şi brandurile preferate atunci când vine vorba de cămăşi, permițând de pildă unui om de afaceri să dispună după bunul plac de cămaşa preferată, pentru care, pentru a o avea, nu trebuie decât să întindă mâna și să deschidă șifonierul.

„Cu un buton din aplicaţie, clienţii pot trimite hotelului partener comenzi legate de curăţenie, de room service şi văd ce servicii sunt oferite. Aplicaţia reţine istoricul clienţilor şi ce au comandat în alte hoteluri, preferinţele lor, iar cu ajutorul unui algoritm se pot formula sugestii”, a explicat Anca Goron.

Aplicaţia este disponibilă gratuit în Google Play şi Apple Store, fiind deja folosită în două hoteluri din Cluj-Napoca.

„Vrem să intrăm cu Doorie şi în hoteluri din Bucureşti şi din alte oraşe ale ţării, apoi să ne extindem în străinătate anul viitor”, a precizat Anca Goron.