„Sunt patru fructe care trebuie să fie interzise, atunci când recomand o dietă. Banane, struguri, smochine şi curmale. Restul fructelor îngraşă şi ele. Dacă depăşiţi o anumită cantitate. Din acest motiv, eu spun două mere sau echivalentul lor. Sau trei pere, patru portocale. Oricare fruct în această cantitate nu îngraşă. Dacă depăşeşti această cantitate, sigur se va depune”, a declarat medicul Andrei Haidar la Antena 3.

Medicul a spus că fructele se mănâncă între mesele principale, la gustări. Adică în intervalul 10-11 şi 16-17. Şi orele meselor sunt importante. De aceea este bine să fie respectate pe cât posibil.

Legumele nu au calorii

În ce priveşte legumele, se pot consuma oricare dintre ele şi în orice cantitate, a precizat doctorul Haidar: „Legumele nu au calorii. Zarzavaturi, salate, roşii, ardei puteţi mânca o tonă. Dar nu cartofi”.

Cartofii nu sunt recomandaţi

Specialistul a explicat că avocado nu este interzis în diete și că în orice dietă trebuie să existe un echilibru.

„Orice cură de slăbire trebuie să aibă un echilibru. Adică să mănânci de toate. Dar hipocaloric. Deci, să mănâncăm trei mese principale şi două gustări sau două fructe”, a conchis medicul.