Cum poți să faci bani din Facebook, Instagram, YouTube și Twitter. Opt sfaturi prețioase

Cum poți să faci bani din Facebook, Instagram, YouTube și Twitter. Opt sfaturi prețioase

Rețele de socializare, în special Facebook, Instagram, Twitter, capătă tot mai multă atenție din partea tinerilor care doresc să înregistreze anumite venituri făcând ce le place.

Platforme de socializare duc literalmente o luptă pentru câștigarea încrederii marketerilor și posibililor clienți care să le aducă notorietate pe întregul glob.

În rândurile care urmează am enumerat câteva metode care pot să te ajute să aduci mai multe conversii și bani din facebook, instagram, precum și alte rețele de socializare.

Realitatea Augmentată

Facebook testează de ceva vreme noi tipuri de reclame folosind Realitatea Augmentată. Merită să fii atent și să încerci să fii primul care bagă bani în facebook și în reclamele lor.

Ne puteți urmări și pe Google News

Micro-influenceri

Influencerii au atins apogeul, iar singurul lucru care a mai rămas de făcut este să își piardă din eficiență și popularitate. Între timp, acești micro-influenceri care reușesc să mențină comunități relativ micuțe (10k), sunt puși în valoare pentru cât de nișate sunt comunitățile și acțiunile lor și pentru loialitatea audienței pe care au reușit să o construiască.

Bani din facebook cu Social listening

Apar noi tool-uri care monitorizează engagement-ul brandurilor, astfel marketerii vor reuși să dezvolte strategii mai eficiente și să se concentreze pe audiențe mai specifice.

Video Streaming

Am concluzionat că încă un spike a fost atins anul acesta și de YouTube. Nu vreau să spun că este într-o cădere liberă pentru că nu este așa, dar s-au schimbat foarte multe lucruri. Contentul de pe youtube pare imposibil de filtrat. Vezi Youtube Rewind 2018. Are 2M like-uri și 7.5M dislike-uri.

Așadar, conținutul de tip video explodează pe rețelele de socializare și a devenit o sursă de divertisment pentru utilizatori. Oferă audienței un sentiment de apropiere față de cei care sunt live pe facebook, instagram, etc. Plus că sunt și amuzante

Conținutul generat de utilizatori

Acest tip de conținut a existat și va există multă vreme. Este un win-win atât pentru branduri cât și pentru utilizatorii obișnuiți. Pentru branduri, este un conținut gratis venit din partea audienței, iar pentru utilizatori este o ocazie pentru a fi observat de restul comunității. Așadar, și alți utilizatori vor fi încurajați să creeze conținut, astfel brand awarness-ul crește, notează untibi.ro.

Mesaje directe

Ar trebui să încerci să dai mesaje directe despre evenimente care vor avea loc, astfel utilizatorii se vor simți privilegiați de atenția pe care o primesc.

Chatbots

Întrebări, răspunsuri, un chatbot te poate scăpa de sute de conversații. Încă nu este cea mai populară tactică, dar încet, încet, Messengerul(Și nu numai) prinde viață.

Ephemeral content?

Snapchat a intrat în acest „biome” fiind prima rețea de socializare care oferea content care era valabil doar 24h. Acest lucru a creat un fel de foame de content printre utilizatori, ia, Facebook, Instagram și Google au început și ei să aplice aceeași strategie.