Conflicte interne la ANPC. Sorin Susanu îl acuză pe Horia Constantinescu de protejarea Nordis

Conflicte interne la ANPC. Sorin Susanu îl acuză pe Horia Constantinescu de protejarea Nordis

Valul de acuzații în jurul cazului Nordis continuă să se intensifice, ajungând acum și la nivelul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). De la acuzațiile de obstrucționare a anchetelor, până la legăturile politice care ar fi influențat deciziile ANPC, cazul ia amploare, iar divergențele dintre foștii colegi din instituție ies acum la iveală

Acuzații grave în cazul Nordis, favorizarea „îngerului protector” 

Unul dintre șefii ANPC, Sorin Susanu, a acuzat conducerea instituției, în special pe Horia Constantinescu, de blocarea verificărilor privind abuzurile companiei Nordis în relația cu consumatorii. Susanu a declarat că a fost mutat în alte județe pentru că a încercat să investigheze activitatea companiei, iar influențele politice și relațiile apropiate ale lui Constantinescu cu Laura Vicol au influențat în mod negativ acțiunile ANPC. Potrivit acestuia, ANPC a ignorat obligațiile legale și a împiedicat aplicarea măsurilor corective în fața abuzurilor, iar autoritățile ar fi trebuit să intervină mult mai ferm în cazul Nordis.

Horia Constantinscu

Sursa foto: Razvan Valcaneantu EEC

Constantinescu respinge acuzațiile și se apără cu testele poligraf

În replică, Horia Constantinescu a respins acuzațiile lui Sorin Susanu, considerându-le false și nefondate. El a declarat că, în calitate de președinte al ANPC, a transmis sesizările referitoare la Nordis colegilor din instituție pentru cercetare, fără a influența deciziile acestora. Constantinescu a subliniat că a fost supus la două teste poligraf, care au confirmat că nu a fost implicat în nicio acțiune ilegală. De asemenea, el a menționat că Susanu și alți colaboratori s-au aliat împotriva sa din motive personale și nu au reușit să aducă dovezi care să susțină acuzațiile aduse.

Măsurile ANPC în cazul Nordis

În ciuda acuzațiilor, Constantinescu a explicat că, în cazul Nordis, au fost luate măsuri concrete pentru rezolvarea plângerilor consumatorilor. Acesta a precizat că la Constanța au fost aplicate sancțiuni și au fost stabilite măsuri clare în legătură cu reclamațiile primite. Potrivit lui Constantinescu, colegii săi au soluționat plângerile și au luat măsurile legale corespunzătoare pentru a proteja drepturile consumatorilor care s-au simțit prejudiciați de compania Nordis, scrie stiripesurse

Ne puteți urmări și pe Google News