Companie de curierat, depășită de situație. Oamenii își iau concediu ca să vină după colete
- Antonia Hendrik
- 29 decembrie 2024, 20:52
Fan Curier este o companie de curierat de mare succes în România. În aceste zile, din cauza numărului foarte mare de comenzi şi de lipsa de personal, nu mia fac față. Oamenii au ajuns să-și ia concedii pentru a sta la cozile interminabile pentru a ridica pachetele.
Fan Curier și criza coletelor întârziate
Problema coletelor întârziate a apărut chiar înainte de Crăciun. În fiecare zi, se formează cozi nesfârșite la depozitul companiei de curierat din Florești. Fan Curier, compania în discuție, se apără afirmând că nu reușește să facă față cererii în această perioadă.
Clienții sunt frustrati deoarece au colete care rămân nelivrate timp de zile întregi, în cel mai bun caz. Atunci când sunt contactați, curierii doar ridică din umeri și îi îndrumă pe clienți către sediu.
Chiar dacă biroul firmei de curierat se deschide la ora 09:00, oamenii sunt deja la rând. Din cauza frigului de afară, majoritatea preferă să aștepte în mașini, cu motorul pornit, pentru a se încălzi. Deși ar fi trebuit să primească pachetele acasă, livrările întârzie adesea cu săptămâni, așa că oamenii aleg să meargă să-și ridice singuri coletele.
Fan Curier și criza coletelor întârziate. Sursa foto: Captură video
Colete întârziate de două săptămâni
Conform reprezentanților companiei de curierat, mai mult de 5.000 de colete așteaptă să fie ridicate. Coada se formează înainte ca depozitul să se deschidă, iar la sfârșitul programului, mulți clienți pleacă fără să-și primească pachetele.
„Stăm după coletul ăsta deja de vreo două săptămâni. M-a sunat şi a zis că numai dacă vin să-l ridic, dar nu am nicio şansă”, spunea un client.
„Nu este un serviciu personalizat, iar din această cauză, noi, clienții, suntem nevoiți să așteptăm în frig ca doar două angajate să caute coletele tuturor. Din perspectiva mea, aceasta este una dintre cele mai slabe firme de curierat”, se plânge o femeie din Cluj-Napoca, vizibil nemulțumită de această experiență.
Reprezentanții companiilor de curierat atribuie problemele creșterii comenzilor de sfârșit de an și deficitului de personal. Găsirea curierilor devine din ce în ce mai dificilă. Recent, ANPC a primit numeroase plângeri din partea clienților nemulțumiți, dar acestea sunt în prezent în curs de analiză, potrivit observator.