Clienții RCS&RDS, extrem de nemulțumiți. Operatorul de televiziune ia decizii fără să înștiințeze abonații

Clienții RCS&RDS, extrem de nemulțumiți. Operatorul de televiziune ia decizii fără să înștiințeze abonații Sursa foto: Dreamstime

Clienții companiei RCS&RDS, cel mai mare operator de televiziune din România, sunt nemulțumiți că un post a fost eliminat din grila de programe. Cei care vor să vizioneze în continuare să aibă acel post vor trebui să plătească o taxă suplimentară.

Furnizorul de servicii de televiziune și telecomunicații, Digi RCS&RDS, a primit o mulțime de critici din partea clienților după ultima decizie luată. Este vorba de eliminarea din grila de programe a unui post de televiziune pe care telespectatorii îl urmăreau cu plăcere. Clienți companiei pot să vizioneze în continuare programul doar dacă vor achita o taxă. Oamenii sunt nemulțumiți și pentru că nu au fost înștiințați de această schimbare.

Unii clienți chiar au decis să își rezilieze contractele cu cel mai mare operator de televiziune din România deoarece rămân fără posturile preferate. Reprezentanții companiei au dat o serie de explicații privind decizia luată, dar abonații nu sunt mulțumiți. Oamenii au spus că lor doar li s-a transmis că vor plăti o sumă de bani în plus pentru a putea viziona filmele și serialele de pe programul respectiv.

Clienții RCS&RDS își reziliază contractele

Răspunsul companiei a creat tot mai multă nemulțumire în rândul clienților. Mulți dintre ei chiar au atenționat că în baza contractului încheiat ei pot să beneficieze de serviciile menționate, iar modificările pot fi luate doar cu acordul clienților. Oamenii chiar și-au reziliat contractele cu compania. Postul de televiziune care este disponibil doar contra const este Film Now, care a fost scos deja din grila de programe.

„Da, am pățit cu un anumit program pe care îl urmăresc, Film Now. S-a modificat ordinea grilei de programe, iar Film Now a fost scos. Am sunat la ei să văd dacă este vreo problemă, iar ei m-au înștiințat că trebuie să plătesc în plus pentru a beneficia în continuare de acest post”, a transmis unul dintre clienții nemulțumiți. Beneficiarii sunt de părere că RCS&RDS trebuia să îi anunțe privind noile modificări înainte ca acestea să fie implementate.

Ce le-a transmis RCS&RDS clienților

„Mi s-a întâmplat și mie când s-a modificat ordinea programelor tv. Unele posturi au fost scoase din grilă, cu toate că sunt în perioadă contractuală. Nu am fost anunțată de această modificare sau că unele posturi vor fi scoase. Au schimbat regulile în timpul jocului. Rușine”, a mai spus una dintre cliente. Operatorul de televiziune a încercat să explice de ce a luat această decizie. Reprezentanții companiei au spus că, de cele mai multe ori, abonații nu sunt anunțați privind modificările efectuate.

Ne puteți urmări și pe Google News

„De multe ori nu anunțăm și asta poate duce la nemulțumire din partea abonaților. Sunt câteva pachete de extraopțiuni de televiziune, iar clienții trebuie să plătească suplimentar pentru acestea. Am avut situații când un program era oferit în pachetul standard, iar ulterior a fost introdus într-un pachet suplimentar”, a spus operatorului Elena Dolnaki, pentru bzi.ro.