Dacă până acum credeai că este imposibil să obții o strălucire și o luminozitate a ochilor pe cale naturală, iată că unele studii au demonstrat contrariul. Unii specialiști susțin că există alimente care consumate o perioadă mai îndelungată de timp pot duce chiar la modificarea nuanței ochilor.

Dacă ești una dintre acele persoane nemulțumite, uită de folosirea lentilelor de contact. Îți prezentăm o listă cu alimentele care te vor ajuta, potrivit mai multor studii, să ai ochii mai strălucitori și să te apropii de culoarea pe care ți-o dorești:

1. Spanacul îți întinerește ochii datorită conținutului ridicat de fier care îi face mai strălucitori. De asemenea, acest aliment este considerat o adevărată comoară pentru organism. Ajută la prevenirea bolilor precum cancer, astm sau anemie. O dietă bogată în spanac are un efect miraculos și asupra pielii și a părului.

2. Ceaiul de mușețel este un bun aliat împotriva stresului, îți purifică sângele și dă ochilor tăi o nuanță mai caldă. Totodată, este utilizat în tratamentul mucoaselor inflamate și al afecțiunilor gastrointestinale. Acest ceai considerat miraculos este bun și pentru arsuri și cicatrici, atunci când este aplicat local.

3. Uleiul de măsline oferă o nuanță frumoasă și deschisă culorii irisului, deoarece conține acid linoleic și acid oleic. Acest ulei este bun și pentru reducerea colesterolului din sânge și diminuează efectele stresului.

4. Ceapa – Acest aliment care poate părea banal pentru majoritatea dintre noi, provoacă o schimbare graduală în culoarea ochilor. Ea are, de asemenea, efecte miraculoase și pentru păr și piele. Acidul folic, care este principalul ei nutrient, duce la ameliorarea stărilor depresive și a insomniei.

5. Fructele cu coajă lemnoasă – Din categoria aceasta fac parte nucile, migdalele și alunele. Dacă doriti să observați o schimbare a culorii ochilor, includeți-le în alimentație. După un timp veți observa o deschidere a culorii irisului. Evitați-le, însă, pe cele prăjite, deoarece nutrienții pe care le conțin au fost distruși în urma expunerii la temperaturi ridicate.

6. Ghimbirul – este un aliment cunoscut ca remediu care ameliorează durerile de colon și efectele asociate chimioterapiei. Ghimbirul are însă și proprietăți mai puțin cunoscute. Consumat pentru o perioadă mai lungă de timp, acesta îți luminează ochii, oferindu-ți strălucirea de care ai nevoie. Studiile au mai demonstrat că el reduce și simptomele astmului și vindecă ficatul afectat de folosirea pe termen lung a medicamentelor.

7. Mierea – Dacă introduci o cantitate mai mare de miere în alimentația ta zilnică, vei observa că aceasta îți poate îmbunătăți culoarea ochilor. Mierea trebuie să fie, însă, organică. Ea va da cu siguranță ochilor tăi o nuanță mai deschisă. Totodată, acest produs este o sursă bogată de zaharuri esențiale, perfectă pentru sănătatea ta și a celor din jur.

8. Peștele este o excelentă sursă de acizi grași nesaturați și, prin urmare, acționează antiatherogenic. Din când în când, poți mânca chiar și pești grași. Consumați cu moderație, au un efect protector asupra sistemului cardiovascular. Mai mult, acizii omega-3 sunt capabili să influențeze favorabil nivelul colesterolului. Consumul de pește ajută, datorită nutrienților săi, a vitaminelor și, bineînțeles, a mineralelor sale. Peștele e bun și pentru ochi.

9. Ceaiul de păpădie conferă ochiului o tonalitate de culoare mai caldă.