CÂTE sute de milioane de lei au cheltuit românii de Black Friday!
- Dinu Boboc
- 23 noiembrie 2015, 09:23
Retailerii din România au vândut produse în valoare de sute de milioane de lei de Black Friday.
Cel mai mare retailer, eMAG, a înregistrat, cu ocazia Black Friday, comenzi în valoare de 202 milioane lei pentru 602.000 de produse, informează Agerpres.
Potrivit eMAG, anul acesta a marcat o premieră pe piața electro-it, valoarea comenzilor online depășind vânzările din retailul tradițional, cu peste 60% din totalul pieței de Black Friday.
"Este o zi istorică în comerțul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienții au apreciat prețurile mai bune, oferta diversificată și posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă, în mod normal, cota uzuală este de 30% pentru online, de Black Friday am depășit cu mult acest prag", a declarat directorul general al eMAG, Tudor Manea.
O altă premieră consemnată anul acesta de eMAG este faptul că mobile-ul a depășit desktopul, cu 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul companiei, cu un vârf de 370.000 de clienți simultan pe site.
2015 a însemnat și alte recorduri pentru eMAG și anume: 1.050 de clienți au comandat în total 9,4 kilograme de aur, timpul total petrecut de toți vizitatorii pe site este de 116 ani, în primele patru minute s-au vândut 100 de produse pe secundă, iar până la ora 10,00 eMAG a luat 41 de produse pe secundă. Cea mai mare comandă făcută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro și a vizat un Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor, al cărui preț a fost redus cu peste 20.000 euro, de la 105.667 euro.