Conform chirurgului plastician Goesel Anson, dormitul pe burtă sau pe o parte poate duce la apariția celor mai dificile riduri: „liniile de la dormit”. Dr. Anson a spus: „O modalitate de a minimiza ridurile de somn este de a limita distorsiunile faciale în timpul perioadei de relaxare.
Dacă puteţi dormi pe spate este ideal
Ridurile de la dormit descriu procesul de distorsionare a feței care are loc noaptea în contact cu perna. Atunci când îți presezi fața nopți la rând, pielea ta poate îmbătrâni prematur.  Doctorul Anson nu este singurul care afirmă acest lucru. Academia Americană de Dermatologie recomandă dormitul pe spate pentru a evita apariția acestor riduri.
Doctorului Anson a afirmat că nu există nicio metodă prin care poți să scapi de ridurile căpătate de la dormit pe care le ai deja. Spre deosebire de cele de expresie, care pot fi injectate cu botox și alte substanțe.  „Ridurile de somn se formează ca răspuns la distorsiunea creată atunci când fața este presată pe pernă noapte de noapte. Ele tind să se înrăutățească de-a lungul timpului datorită repetării combinate cu subțierea pielii și scăderea elasticității pe măsură ce îmbătrânim”, explică membrul ASAPS și autorul principal, Dr. Goesel Anson.
Cele mai multe riduri din cauza poziţiilor de somn pot fi văzute pe frunte, buze și obraji
Spre deosebire de ridurile expresiei faciale cauzate de contracțiile musculare, ridurile de somn care se formează din cauza compresiei mecanice în timpul somnului nu pot fi remediate”.
Dr. Anson subliniază: „O modalitate de a minimiza ridurile de somn este de a limita dormitul pe burtă. Dacă puteti rămâne pe spate, este ideal.  Pacienții sunt sfătuiți să utilizeze protecția solară, să renunțe la fumat, să optimizeze nutriția și să maximizeze îngrijirea tenului pentru a controla cel puțin unele dintre variabilele care influențează îmbătrânirea”. 

Te-ar putea interesa și: