Campania guvernamentală care încurajează tinerii să bea alcool. Concursul cu care sunt atrași adolescenții

Campania guvernamentală care încurajează tinerii să bea alcool. Concursul cu care sunt atrași adolescenții Sursa: dreamstime.com

Agenţia Naţională de Impozite din Japonia a organizat un concurs televizat prin care i-a încurajat pe tineri să consume alcool, de teama implicaţiilor fiscale. Ei trebuie să găsească idei de afaceri care să includă băuturile alcoolice.

Agenţia Naţională de Impozite din Japonia a organizat un concurs televizat menit să îi facă pe tineri să găsească idei de afaceri cu alcool. Adolescenții au fost încurajați să consume alcool de teama implicaţiilor fiscale ale schimbului de generaţii.

Concursul „Sake Viva!”, susţinut de guvern, se încheie la începutul lunii septembrie şi invită persoanele cu vârste cuprinse între 20 şi 39 de ani să vină cu idei de afaceri pentru a revitaliza industria producătoare de alcool, afectată de schimbările demografice, de pandemie şi de scăderea interesului.

Competiția vine ca urmare a eşecului înregistrat de industria japoneză a băuturilor, în pofida campaniilor agresive de marketing, de a stopa scăderea pe termen lung a consumului de alcool în Japonia. Aceștia și-au dat seama că economia lor este afectată și au schimbat strategia.

Ne puteți urmări și pe Google News

Japonezii încurajează consumul de alcool

Impozitele pe produsele alcoolice reprezentau 3% din veniturile fiscale ale guvernului în 2011, dar au scăzut la 2% până în 2020, potrivit agenţiei fiscale. Guvernul Japoniei înregistrează un deficit bugetar cronic şi are datorii uriașe. O scădere a volumului total de alcool consumat în Japonia era așteptată de autorități. Cu toate astea, cetățenii de peste 65 de ani nu au renunțat la băutură.

sursa: arhivă EVZ

Potrivit cifrelor publicate de agenţia fiscală, consumul mediu anual de băutură pe adult din Japonia a scăzut de la 100 de litri pe an în 1995 la 75 de litri în anul fiscal 2020. Tinerii japonezi consumă foarte rar alcool sau deloc.

Organizatorii speră că participanţii vor veni cu „produse şi modele noi”, precum şi idei de afaceri cu alcool la domiciliu. De asemenea, ei speră să găsească modalităţi a atrage oamenii să cumpere băuturi alcoolice.

Ministerul japonez al Sănătăţii a declarat că nu a cooperat cu agenţia fiscală la concursul său, dar că este la curent cu problemele legate de alcool şi sănătate. Ministerul a adăugat că se aşteaptă ca această campanie să ţină cont de „cantitatea adecvată de alcool”, conform Financial Times.