Pe primul loc se poziţionează cele cinci televiziuni din grupul Pro TV (CME România) care a înregistrat o cotă de piaţă de 29% din volumul de audienţă pe piaţa TV.

Cotele de piaţă se calculează funcţie de punctele de audienţă livrate de televiziuni, GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2019.

Pe locul al doilea este Intact Media Group, care are tot cinci televiziuni, cu o cotă de piaţă de 24,1%.

Împreună, cele două grupuri rivale, Pro şi Intact, dețin o cotă de piață de 53,1%.

Surprinzător, Happy Channel a obținut o majorare a volumul de audiență de 112% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Un grup care își consolidează prezența pe piața publicității TV este RCS&RDS (opt televiziuni) cu o cotă de piață de 5,2%.

Societatea Română de Televiziune (SRTV), reprezentată de TVR 1, TVR 2 și TVR 3, deține o cotă de piață de 1,2%, mai mică decât cotele grupurilor internaționale Discovery Communications (1,9%), Sony Pictures Televison (1,5%) și Disney (1,7%), potrivit forbes.ro

Te-ar putea interesa și: