Ne-cronologia :
 
iulie 2010 – accident la Tuzla, 12 morți.
Potrivit primelor informaţii, piloţii avionului ar fi executat greşit decolarea, iar numărul persoanelor aflate în carlingă era mai mare decât sarcina maximă. Dezastrul de la Tuzla era cel mai grav accident aviatic produs în ultimii 15 ani în România.    
Atunci 12 militari şi-au pierdut viaţa, iar alţi doi erau în stare gravă, după ce un avion militar de tip Antonov AN-2 s-a prăbuşit, la doar 100 de metri de pista aerodromului militar din Tuzla, judeţul Constanţa. 11 persoane au murit din cauza incendiului izbucnit imediat după prăbuşirea avionului în apropierea aerodromului din Tuzla. O altă persoană a decedat la Spitalul Militar din Bucureşti. Avionul militar şi echipajul aparţineau Şcolii de Aplicaţie a Forţelor Aeriene din Boboc, judeţul Buzău, iar paraşutiştii erau de la Centrul Militar de Scafandri din Constanţa, antrenaţi pentru misiuni speciale.
decembrie 2014, 4 morti în lac, avion întreținut de Aerodromul din Tuzla
21 feb. 2019 – un mort.
 
Cine este Dorin Ivașcu am mai scris. Așa cum am mai scris și despre aerodromul din Tuzla. Dorin Ivașcu este supranumit "mogulul aerului" fiindcă are afaceri pe aproape toate aeroporturile din țară, deține handling-ul exclusiv pe aeroportul "Henri Coandă" din Otopeni. Omul de afaceri a lucrat în birourile din străinatate ale TAROM încă de dinainte de '89 (Londra si New York).
 
Dar iată ce spuneau alți ziariști despre Dorin Ivașcu încă din 2014: 
"Consacrat în industria aviatică încă dinainte de 1989, când a lucrat pentru Tarom, lui Dorin Ivașcu, proprietarul aerodromului privat Tuzla și al mai multor afaceri în aviație, îi plac afacerile monopol. S-a lăudat recent într-o conferință de presă cu monopolul pe care firma sa îl deține pe segmentul transportului cu elicoptere. Pornind la drum cu acest atu, Ivașcu vrea sa facă din aerodromul Tuzla, cu doar două piste înierbate în acest moment, un aeroport internațional și din Regional Air Services un business cu cifre mari. Problema  este că metoda aleasă este cea patentată de Gruia Stoica, aflat acum în arest la domiciliu pentru jefuirea CFR Marfă. (…) 

Regăsim un scenariu similar la aeroportul de stat Mihail Kogălniceanu (AIMK). Compania de stat se confruntă cu o situatie financiară dezastruoasă favorabilă companiei private a lui Dorin Ivașcu care, la doar 100 de km depărtare de acesta, face profit în defavoarea aeroportului de stat. RAS Tuzla a raportat pentru 2013 profit brut de peste 1 milion de lei, la o cifră de afaceri de 37,6 milioane de lei.

La fel ca și în cazul Gruia Stoica-CFR Marfă, Ivașcu acționează de ani buni împotriva intereselor AIMK pentru a-și crește propriul business. De mai bine de doi ani, încearcă să obțină printr-o Hotârâre de Guvern statutul de aeroport internațional pentru Tuzla și să acceseze fonduri europene pentru modernizare. De asemenea, cu sprijinul Consiliilor Județene din Constanța și Tuzla și a unei agenții a statului –ARSVOM, a primit prin atribuire directă, fără licitație cum s-ar fi cuvenit conform legii, trei servicii de interes general. Citiți integral: " https://www.jurnalistii.ro/rechinii-din-transporturi-gruia-stoica-si-dorin-ivascu/

Repetăm întrebarea: Câți oameni mai trebuie să moară pentru ca acest aerodrom să se închidă?