“În acest sens, rugăm clienţii RADET să deschidă vanele montate pe circuitul de încălzire din subsolul blocurilor, precum şi a robineţilor montaţi pe calorifere pentru a se realiza o încărcare şi o aerisire corectă a instalaţiei de încălzire. Ulterior efectuării probelor la cald, începând cu data de 13 octombrie 2015, se poate trece la furnizarea agentului termic pentru încălzire”, au declarat reprezentanţii RADET.

Decizia furnizării agentului termic pentru încălzire se va face cu respectarea prevederilor articolului 117 din H.G. 425/1994, potrivit cărora: “ Începerea perioadei de încălzire pentru consumatorii de tip urban va avea loc după înregistrarea, timp de 3 zile consecutiv, între orele 18.00 – 6.00, a unor valori medii zilnice ale temperaturii aerului exterior de +10°C sau mai mici, iar oprirea încălzirii se face după 3 zile consecutive în care temperatura medie a aerului exterior depăşeşte +10°C, între orele 18.00-6.00”.

Lipsa încălzirii la unele blocuri, sau scări de bloc, poate fi cauzată de faptul că sunt asociaţii de proprietari care nu şi-au deschis vanele de la subsol urmare a solicitărilor venite de la locatari.

Dispeceratele RADET şi echipele de intervenţie funcţionează în regim permanent pentru soluţionarea oricăror probleme apărute în teren. Reprezentanţii regiei vor face eforturi susţinute în această perioadă pentru ca bucureştenii să beneficieze în sezonul de încălzire 2015 – 2016 de apă caldă şi căldură.