O nouă bancă intră pe piața din România! Detalii de ultimă oră. Totul a devenit public
- Maria Miron
- 24 aprilie 2022, 10:41
Compania de telefonie mobilă Orange anunță extinderea serviciilor furnizate de Orange Bank, un serviciu disponibil momentan doar în Spania și câteva țări din Africa. În urma fuziunii dintre Orange Bank Franța și Orange Bank Spania, serviciile companiei vor putea fi lansate și pe piețele din Polonia, Bulgaria sau România.
Orange lansează un proiect numit „One Bank”, prin care urmărește fuzionarea a două mari sucursale europene, prezente în Franța și Spania. Pe lângă asta, va fi creat un departament de dezvoltare ce va avea drept principal scop introducerea Orange Bank în marile piețe europene.
Orange Bank vrea să fie un actor important în piața europeană
Prin proiectul „One Bank”, compania are de gând să atingă un prag de rentabilitate, astfel ca în maximum doi ani de zile să ajungă la un echilibru operațional.
Serviciile furnizate de Orange Bank, în momentul de față, cuprind crearea unor conturi curente, conturi de economii, împrumuturi, asigurări ori servicii de plată.
În cei cinci ani de activitate ai săi, Orange Bank ar fi înregistrat pierderi nete în valoare de aproximativ 800 de milioane de euro, conform publicațiilor internaționale, astfel că acționarii săi au fost nevoiți să contribuie cu sume de bani semnificative, conform profit.ro.
Servicii financiare Orange și în România
În țara noastră, Orange a introdus serviciul Orange Money, care furnizează servicii de transfer de bani, direct din telefonul mobil.
Conform aceleiași surse, Orange Money a înregistrat creșteri de 20,34 milioane de lei în ceea ce privește capitalul social, ajungând la un total de 223,52 milioane de lei.
Clienții ING Bank nu vor mai putea folosi serviciul Home’Bank
Reprezentanții ING Bank România și-au anunțat clienții că, începând cu data de 20 de martie, serviciul Home’Bank va funcționa, pe telefon, doar după actualizarea aplicației. Altfel, serviciul va fi disponibil doar pe computer sau dintr-un browser. Actualizarea este necesară din motive de securitate, au precizat reprezentanții băncii.
Noile versiuni Home’Bank pentru telefoane sunt versiunea 4.8 pentru aparatele cu Android și 4.7 pentru cele care folosesc iOS.
„Descarcă versiunea 4.8 pentru Android din Play Store sau versiunea 4.7 pentru iOS din App Store. În cazul în care actualizarea automată a aplicațiilor pe telefonul tău este activată, atunci trebuie doar să te asiguri că ultima versiune este deja acolo (derulează în partea de jos a paginii „Mai multe” din aplicație pentru a vedea versiunea Home’Bank instalată pe telefonul tău)”, se arată în mesajul transmis de ING către clienți.
ING a subliniat că cei ce nu doresc să facă update pentru aplicația destinată telefonului mobil pot accesa Home’Bank doar din browser, fie de pe calculator, fie direct de pe telefon.
Serviciile disponibile prin aplicație
În ultimul timp, ING a integrat mai multe funcții în aplicația sa mobilă și tot mai multe operațiuni sunt disponibile prin aplicația Home’Bank. Astfel, clienții nu mai au nevoie să se deplaseze la ghișeul bancar. Printre operațiunile disponibile în aplicație sunt solicitarea de emitere a unui card nou, închiderea unui cont și chiar acccesarea unui credit.
Mai mult, conform unui alt anunț, începând cu luna februarie, clienții ING pot rambursa anticipat ratele la credite direct din aplicație. Banca oferă un proces end-to-end online, unde clienții au controlul complet asupra deschiderii, administrării plăților și închiderii unui credit de nevoi personale.