Se întâmplă de pe 20 martie! Toți clienții acestei bănci sunt vizați. Este obligatoriu să faci asta

Se întâmplă de pe 20 martie! Toți clienții acestei bănci sunt vizați. Este obligatoriu să faci asta

Clienții ING Bank nu vor mai putea folosi serviciul Home’Bank, începând cu data de 20 martie, decât dacă își vor actualize aplicația. Oficialii băncii și-au avertizat clienții printr-un e-mail în care le-au indicat ce variantă a aplicației trebuie să folosească.

Reprezentanții ING Bank România și-au anunțat clienții că, începând cu data de 20 de martie serviciul Home’Bank va funcționa, pe telefon, doar după actualizarea aplicației. Altfel, serviciul va fi disponibil doar pe computer sau dintr-un browser. Actualizarea necesară din motive de securitate, au precizat reprezentanții băncii.

Conform sursei citate, noile versiuni Home’Bank pentru telefoane sunt versiunea 4.8 pentru aparatele cu Android și 4.7 pentru cele care folosesc iOS.

„Descarcă versiunea 4.8 pentru Android din Play Store sau versiunea 4.7 pentru iOS din App Store. În cazul în care actualizarea automată a aplicațiilor pe telefonul tău este activată, atunci trebuie doar să te asiguri că ultima versiune este deja acolo (derulează în partea de jos a paginii „Mai multe” din aplicație pentru a vedea versiunea Home’Bank instalată pe telefonul tău)”, se arată în mesajul transmis de ING către clienți.

ING a subliniat că cei ce nu doresc să facă update pentru aplicația destinată telefonului mobil, pot accesa Home’Bank doar din browser, fie de pe calculator, fie direct de pe telefon.

sursa foto. EVZ

Serviciile disponibile prin aplicație

În ultimul timp, ING a integrat mai multe funcții în aplicația sa mobilă și tot mai multe operațiuni sunt disponibile prin aplicația Home’Bank. Astfel, clienții nu mai au nevoie să se deplaseze la ghișeul bancar. Printre operațiunile disponibile în aplicație sunt solicitarea de emitere a unui card nou, închiderea unui cont și chiar acccesarea unui credit.

Mai mult, conform unui alt anunț, începând cu luna februarie, clienții ING pot rambursa anticipat ratele la credite direct din aplicație. Banca oferă un proces end-to-end online, unde clienții au controlul complet asupra deschiderii, administrării plăților și închiderii unui credit de nevoi personale.

„În medie, clienții noștri accesează în jur de 5.000 de credite de nevoi personale pe lună în ING Home’Bank, iar circa 2 din 10 români accesează un credit de nevoi personale prin ING. Fiecare funcționalitate pe care alegem să o dezvoltăm în Home’Bank aduce clientului instrumentele de care are nevoie să își administreze banii simplu, singur, investind timp doar pentru lucrurile importante pentru el, nu și pentru drumuri la bancă. Închiderea creditului de nevoi personale online este încă un pas în această direcție, către un client și mai independent, și mai în control asupra propriilor finanțe”, a precizat Roxana Cristea, Lending Tribe Lead, ING Bank România.

Ne puteți urmări și pe Google News