Lipscani, Bucureşti, la Hanul Gabroveni. Acolo unde au fost uitate secolele XV-XVI. Un „culoar” între două străzi paralele, străjuit de o colonadă cu rol de faţadă a prăvăliilor de mărfuri - stofe, ţesături, textile...
Iată că astăzi secolele nu au renăscut, locul a renăscut, vocaţia fiindu-i cea de „întâlnire” a stilurilor, „fashion-urilor”, „vocaţiilor urbane”, ecourilor must be, colecţiilor...
Aici s-a desfăşurat de curând preview-ul colecţiei toamna/iarnă de la C&A 2015.
Pe parcursul secolelor al 17-lea și al 18-lea strămoșii fondatorilor C&A explorau deja noi idei prin care să întâmpine nevoile clienților lor. Provenind din micul oraș german Mettingen, de la granița cu Tările de Jos, strămoșii lui Clemens și ai lui August erau de mult comercianți de succes în nordul Olandei. Ca negustori de in ei părăsiseră ferma familiei în 1671 pentru a-și vinde marfa. În anii 1830 Clemens și August erau deja ucenici în Mettingen, învățându-și bine meseria încă de pe atunci. Vremurile au trecut, dar nu şi ideile inovatoare ale brandului. De la începutul secolului XX, C&A şi-a făcut un obicei din a transforma ultimele tendinţe în modă în colecţii accesibile publicului larg.
În prezent, „moda sustenabilă” de „tip canda” se mixează în mod fermecător cu un iz al hainelor „high-class dolce vita” şi, de ce nu, al filmelor cu Belmondo în ţinute „ stilish-extravagante”. Acest belmondianism la rang urban prelingându-se în ceea ce înseamnă nu numai preview-ul de colecţie toamnă-iarnă 2015, ci şi în împlinirea unor ani în care brandul a celebrat în stil propriu diversitatea şi energia vieţii cotidiene.