Mică. Mare. Măcinată. Un concept revoluţionar al cafelei

Mică. Mare. Măcinată. Un concept revoluţionar al cafelei

Pentru consumatori, cafeaua este un ritual zilnic important: un pick-me-up la trezire, un combustibil la lucru, un liant social în timpul liber. Mai presus de toate, cafeaua înseamnă plăcere.

Aceasta spune Petruţa Ioniţă, reprezentant Inmedio, care adaugă că „ne-am propus să oferim clienţilor noştri doza zilnică de plăcere în această nouă formă – proaspăt măcinată şi în două variante de dozaj. Mai mult decât atât, în luna iulie le vom oferi clienţilor şi 10.000 de cafele din partea casei, pentru ca ei să încerce noua reţetă, din boabe proaspăt măcinate”.

News&convenience

Este vorba despre un concept internaţional news&convenience, cu acoperire naţională în România. Acesta se distinge prin inovaţie şi promptitudine în servire. Şi nu numai atât. Inmedio a introdus în magazinele sale cafeaua proaspăt măcinată Doncafé, în două variante de dozaj: mică şi mare. Campania „Mică. Mare. Măcinată.” se adresează tuturor celor care îşi încep ziua cu o cafea bună şi îi îmbie la o oprire pentru doza de plăcere şi energie în galeriile comerciale şi în mall-urile în care sunt amplasate magazinele Inmedio. Pentru a le face consumatorilor cunoştinţă cu noul produs, Inmedio şi Doncafé lansează în luna iulie şi o promoţie aromată: cei care comandă o cafea mică primesc una mare. Campania se desfăşoară până pe 10 august, în limita stocului disponibil.

Intens aromată

Campania a fost concepută şi dezvoltată împreună cu agenţia Republika, iar numele ei porneşte de la acel „MMM...!” pe care o cafea proaspătă şi intens aromată îl provoacă degustătorilor. Mai mult decât o onomatopee, este acronimul beneficiilor pe care Inmedio le oferă clientilor de cafea: cele două opţiuni de dozaj (mică şi mare) şi faptul că este proaspăt măcinată. Inmedio oferă în luna iulie şi 10.000 de cafele pentru zile mai productive şi mai plăcute.

 

 

 

Ne puteți urmări și pe Google News