Viitorul industriei auto nu este cel al motoarelor electrice. Șefii de la Toyota au o altă viziune

Viitorul industriei auto nu este cel al motoarelor electrice. Șefii de la Toyota au o altă viziune Șoferii cu mașini electrice, nemulțumiți. Cât a ajuns să coste alimentarea. Sursa: EVZ

Șeful cercetătorilor de la Toyota Motor suține că lumea nu este pregătită să treacă la mașini electrice. Soluția viitorului este cea a mașinilor hibride cu motoare electrice și cu ardere internă, pe benzină.

Gill Brat, șeful cercetării de la Totyota, susține că soluția acordării de subvenții financiare pentru cei care vor să cumpere o mașină electrică, nu este una foarte bună, și asta pentru că lumea nu este pregătită pentru astfel de mașini.

În prezent, singura soluție optimă, una de tranziție, o reprezintă autoturismele hibrid, care au motoare electrice și pe combustie internă.

“În cele din urmă, limitările de resurse vor lua sfârșit, dar timp de mulți ani nu vom avea suficient material pentru baterii și resurse regenerabile de reîncărcare pentru o soluție bazată exclusiv pe mașini electrice pe baterii. Materialele pentru baterii și infrastructura de reîncărcare regenerabilă vor fi în cele din urmă abundente. Dar va fi nevoie de zeci de ani pentru ca minele de materiale pentru baterii, instalațiile de generare a energiei regenerabile, liniile de transmisie și instalațiile de stocare a energiei sezoniere să se extindă”, a declarat Pratt.

Ne puteți urmări și pe Google News

Toyota acuzată că a rămas în urmă cu mașinile electrice

Concernul auto japonez este arătat cu degetul în industria de profil, pentru întârzierea în prezentarea unor noi modele cu motoare electrice.

La Hiroshima, unde a avut loc summitul mondial G 7, al celor mai industrializate țări, șefii de la Toyota au vorbit despre viitorul mașinilor electrice.

”Motoarele electrice sunt o opțiune extrem de importantă. Scopul este de a face ceva în legătură cu încălzirea globală. Inamicul comun este dioxidul de carbon”, a declarat Akio Toyoda, președintele Toyota și al Asociației Constructorilor Japonezi de Automobile, în timpul unei ședințe de informare de joi.

Toyoda a condus concernul auto japonez timp de 14 ani, până în luna aprilie 2023, când s-a pensionat. El este nepotul fondatorului companiei din Japonia.

Noul președinte al Consiliului de Administrație de la Toyota este Koji Sato. Acesta a spus că în următorii trei ani, compania va produce peste 1.5 milioane de mașini electrice și va lansa zece noi modele de autoturisme, cu motoare electrice.