Turiştii români se gândesc în avans la vacanţa de iarnă, atraşi de ofertele cu reduceri de până la 50% lansate de cele agenţii de turism şi hoteluri din România.
Acestea sunt prezentate în cadrul celei de-a doua ediţii a programului "Înscrieri Ultra-Timpurii de iarnă", potrivit operatorilor de turism, informează Agerpres.
Sinaia, Buşteni, Predeal şi Poiana Braşov rămân în topul preferinţelor turiştilor români cu o cotă de 38%, fiind urmate de Călimăneşti-Căciulata (19%) şi Băile Felix (16%). Deşi sunt considerate destinaţii mai scumpe, staţiunile de pe Valea Prahovei vor atrage în continuare cei mai mulţi turişti, datorită tradiţiei pentru sporturile de iarnă, cu atât mai mult acum, când există beneficiul reducerilor de până la 50%, prin programul "Înscrieri Ultra-Timpurii", spun operatorii.
Astfel, pentru un sejur de 4 nopţi, cu demipensiune şi masă festivă de Revelion, la un hotel de 3 stele din Predeal, turiştii vor achita în perioada programului 'Înscrieri Ultra-Timpurii' un preţ redus la 1.750 lei, faţă de 3.500 lei - preţul standard - sau, pentru iubitorii de pensiuni tradiţionale, la 4 margarete în Maramureş cu 3 nopţi cazare şi pensiune completă, aceştia beneficiază de o reducere de până la 500 lei/persoană, preţul promoţional al unui sejur fiind de 1.075 lei. Pentru a beneficia de aceste reduceri, turiştii trebuie să-şi rezerve vacanţa până la 30 septembrie 2015.
"Turiştii români vor vacanţe mai accesibile şi întotdeauna au tendinţa de a se raporta la alte destinaţii care oferă programe promoţionale şi implicit preţuri mai mici. Ne-au trebuit aproape 20 de ani să înţelegem că putem avea preţuri mai mici, prin programe de promovare moderne, fără a afecta calitatea serviciilor turistice. A fost doar o chestiune de voinţă pentru ca hotelierii şi noi, agenţiile de turism, să oferim reduceri importante, iar turiştii să înveţe că pot primi aceste reduceri doar dacă îşi cumpără încă din vară o vacanţă de iarnă. Am demonstrat, încă de anul trecut, că acest lucru se poate face şi în România", a declarat Adrian Voican, directorul general Bibi Touring şi preşedintele comisiei de marketing din cadrul Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism.