Charlie Ottley a devenit un adevărat ambasador al turismului în România și acum lucrează la un nou proiect, care urmează să fie urmărit pe Digi24, din 1 iunie.

”Am decis să demarăm o campanie și să strângem bani pentru o campanie de o lună care să fie difuzată de BBC World News în America, în Europa și în Orientul Mijlociu. Ideea e următoarea. Avem un public captiv în fața televizoarelor care primește o mulțime de vești proaste și se întreabă când va putea călători din nou. Noi vrem să-i stimulăm interesul și să-l facem să se îndrăgostească de România astfel încât în momentul în care restricțiile vor fi eliminate, acei oameni se vor gândi să vină aici” a declarat Ottley pentru digi24.ro.

”Când criza va trece, vom constata că oamenii vor evita orașele o vreme. Nu vor dori să meargă la Londra sau Paris sau Barcelona pentru că, pur și simplu, riscurile sunt prea mari și vor alege locuri neumblate. Și acesta e cel mai mare atu al României, e fără pereche în Europa. România e oaza de sălbăticie a Europei.

Vrem să-i facem pe oameni să înțeleagă acest lucru acum pentru că și alte țări își dau seama că trebuie să acționeze în acest fel. Portugalia, Africa de Sud au lansat deja campanii pentru a profita de acest public blocat acasă și nu vrem să pierdem această oportunitate. Dacă mai așteptăm, vor fi 20, poate 30 de țări, chiar 50 de țări care își vor face publicitate și se vor promova, iar România ar ajunge să fie doar una din multele țări. De aceea campania noastră începe în iunie. Dar în același timp vom derula o campanie și în România”, a mai spus jurnalistul britanic.

CONTINUAREA ARTICOLULUI IN PAGINA URMATOARE