Un banner uriaș pro-autostradă a fost montat pe sediul PNL Iași. Asociația ”Împreună pentru A8” cere:”Nu izolați Iașul”

Un banner uriaș pro-autostradă a fost montat pe sediul PNL Iași. Asociația ”Împreună pentru A8” cere:”Nu izolați Iașul”

Inițiativă inedită realizată de reprezentanții Asociației ”Împreună pentru A8”. Un banner uriaș u un mesaj sugestiv a fost montat pe clădirea sediului PNL Iași.

Un banner uriaş, cu un mesaj pro-autostradă, a fost montat, miercuri, pe clădirea sediului PNL Iaşi. Inițiatorii acţiunii au fost reprezentanţii Asociaţiei "Împreună pentru A8".

Banner-ul măsoară 105 metri pătrați

Preşedintele asociaţiei "Împreună pentru A8", Ionel Apostol, a declarat că bannerul măsoară 105 metri pătraţi. El a fost realizat cu sprijinul unor oameni de afaceri din Iaşi.Pe banner poate fi citit mesajul: "Finanţaţi acum autostrăzile Moldovei A7 şi A8. Cerem dreptul la dezvoltare - Nu izolaţi Iaşul".

"Este un mesaj adresat autorităţilor. Zilele acestea se decide soarta celor 4,5 miliarde de euro din PNRR. Dacă Guvernul se va ţine de cuvânt şi va finanţa cele două capete din A8 plus tronsonul Târgu Frumos-Leţcani îi vom aplauda. Dacă nu, atunci vom iniţia proteste", a spus preşedintele ”Împreună pentru A8”, Ionel Apostol, relatează News.ro.

Ne puteți urmări și pe Google News

Dacă nu finanțăm acum A7 și A8, șansele se diminuează”, susține vicepreședintele asociației

În tandem cu președintele asociației, vicepreşedintele Asociaţiei "Împreună pentru A8", Cătălin Urtoi, a declarat că Moldova are nevoie urgentă de autostrăzi şi că mesajul transmis de la Iaşi este unul "clar şi ferm"."Dacă nu finanţăm acum A7 şi A8, şansele se diminuează. Avem această şansă, prin PNRR, şi nu trebuie să ne batem joc", a mai afirmat vicepreședintele asociației ”Împreună pentru A8”, Cătălin Urtoi.

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunţat miercuri că aproximativ 500 de kilometri de autostradă vor fi realizaţi prin PNRR, între care Autostrada A7 şi capetele autostrăzii A8.

În Moldova atât oamenii politici, cât și mediul de afaceri a cerut insistent în ultimii ani construirea unei autostrăzi prin care să se asigure legătura cu transilvania și implicit cu țările central și vest-europene. Intențiile liderilor moldoveni au rămas până în prezent la nivelul unor deziderate, iar Moldova continuă să fie una dintre cele mai izolate regiuni ale țării și ale Europei din punct de vedere economic și sub aspectul infratructurii.