Trucuri pentru o vacanță reușită. Ce să faci ca să nu mai uiți lucruri de valoare în camera de hotel
- Ramona Rotaru
- 28 ianuarie 2023, 13:16
Vacanța se poate termina prost din cauza unei neatenții de moment. Multe persoane își lasă lucrurile de valoare în seiful camerei de hotel, uitând la plecare că le-au pus acolo. Pentru a evita astfel de neplăceri și pentru a avea parte de un sejur fără incidente, poți folosi acest truc, dezvăluit de o însoțitoare de bord.
Majoritatea oamenilor preferă vacanțele relaxate, în care să nu își iau bunuri de valoare. Totuși, există situații în care ești nevoit să faci asta. Pentru a-ți ști lucrurile în siguranță cât timp nu ești în camera de hotel, pui bijuterii sau chiar documente importante în seif. În unele cazuri, vizitatorii uită de ele la plecare, iar vacanța lor devine una nereușită.
Eshter, o însoțitoare de bord a companiei KLM, împărtășește pe rețelele de socializare trucuri cu privire la vacanțe. Aceasta susține că, pentru a nu-ți uita obiectele de valoare în camera de hotel, pune un papuc în seif. La plecare vei fi nevoit să îți reîntregești perechea de pantofi și vei observa și obiectele lăsate în seif.
Dacă aveți doar o singură pereche de papuci în vacanță, însoțitoarea de bord susține că puteți pune în seif, alături de bijuterii sau acte, orice alt obiect de care vei avea nevoie când părăsești definitiv hotelul.
Ce se întâmplă dacă ai uitat un bun de valoare în seiful hotelului
Multe persoane uită lucruri în camera unde au fost cazați și își iau gândul imediat de la ele, crezând că le-au pierdut definitiv. Dacă este vorba despre un obiect banal poate nici nu merită osteneala, însă atunci când vorbim de obiecte de valoare, ele pot fi recuperate.
Imediat ce ți-ai dat seama că ai uitat ceva important în camera de hotel sună la recepție și anunță. Trebuie să descrii cât mai exact obiectul pierdut, iar angajații hotelului sunt obligați să raporteze dacă găsesc ceva în camerele eliberate. Potrivit legislației aflate în vigoare, orice unitate de cazare este obligată să păstreze lucrurile uitate pentru o perioadă de aproximativ doi ani, după ce a contactat proprietarul și l-a anunțat de găsirea lor.
În cazul în care proprietarul nu se poate deplasa la unitatea de cazare în cauză, poate solicita la recepție să i se livreze bunul pierdut.