Sorin Bontea și Cătălin Scărlătescu, ofertă greu de refuzat. Au bătut palma

Sorin Bontea și Cătălin Scărlătescu, ofertă greu de refuzat. Au bătut palmaSorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu. Sursa foto: Facebook

Sorin Bontea și Cătălin Scărlătescu au parte de contracte și de oferte greu de refuzat și după plecarea de la Antena 1. Recent, bucătarii au găsit o nouă modalitate de a câștiga sume mari de bani.

Sorin Bontea și Cătălin Scărlătescu au diverse campanii publicitare care le aduc sume mari de bani în buzunari. Foștii jurați de la „Chefi la cuțite” nu duc lipsă de oferte și de contracte importante, chiar dacă nu mai apar în show-ul de la Antena 1.

Cătălin Scărlătescu este asociat acum cu o colecție de tigăi de la „Bregner”. Bontea este unul dintre cei care recomandă produsele Bosch în România, dar și Kotanyi sau Tazz. Ei se bucură de un succes formidabil și pe Internet. Aceștia au mai mulți urmăritori ca influencerii care își petrec ore în șir pe rețelele de socializare.

Sorin Bontea se îmbogățește din reclame

Bontea câștigă sume uriașe de bani și din firma Taste Delivery SRL, o afacere cu care activează în domeniul publicității, potrivit codului CAEN. Bucătarul face și reclamă pentru diferite branduri, printre care și pentru jocurile de poker online.

În 2021, Bontea a câștigat doar 28.000 de lei din afacerea sa, dar lucrurile s-au schimbat în doar două săptămâni. Fosta vedetă de la Antena 1 a câștigat din publicitate suma de 1.116.766 de lei. La scurt timp, bucătarul a ajuns să câștige 18.000 de euro, lunar, potrivit Cancan.

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu

Sorin Bontea și Scărlătescu, oferte peste oferte. Sursa foto Youtube

Cifra de afaceri, potrivit bilanțului depus pe anul 2022, este de 1.349.800 de lei. Firma lui Bontea se ocupă de furnizarea unei game largi de servicii de publicitate/ promovare. Oferă inclusiv consultanță și servicii de creație. Compania lui plasează reclame în ziare, la radio și în televiziune, distribuie și livrează materiale publicitare și desfășoară, totodată, campanii de marketing pentru atragerea clientelei.

Nici Cătălin Scărlătescu nu s-a lăsat mai prejos

Și Cătălin Scărlătescu o duce bine după plecarea de la „Chefi la cuțite”, de la Antena 1. El a scris o carte de bugată digitală, numită „Grătar de Călător”, iar fanii deja s-au încris pe lista de așteptare. Celor care s-au înscris li se va atribui o poziție în clasament. Mai mult, cei care recomandă înscrierea și altor persoane vor urca cu câte două poziții pe listă.

„Gata să-ncepem săptămâna cu un BOOM? E oficial – am primele imagini delicioase din carte! Mă simt ca un copil într-o cofetărie. Un sincer mulțumesc celor 2.400 de aventurieri ce au intrat pe lista de așteptare!”, a scris Cătălin Scărlătescu pe pagina sa de Facebook.

Amintim că iubitul Doinei Teodoru deține și un lanț de trei restaurante de lux. El mai câștigă bani din rețelele de socializare. Acesta este unul dintre cei mai urmăriți bucătari de pe Tik Tok.