Evenimentul Zilei > Social > Schimbări majore pe piața media. S-a întâmplat sâmbătă seară, iar cifrele sunt devastatoare
Schimbări majore pe piața media. S-a întâmplat sâmbătă seară, iar cifrele sunt devastatoare

Schimbări majore pe piața media. S-a întâmplat sâmbătă seară, iar cifrele sunt devastatoare

Sâmbătă seara, românii au demonstrat cât de mult contează câteva minute de emisiune în plus. iUmor a fost weekenduri la rând unul dintre cele mai urmărite show-uri tv, însă de data aceasta a fost detronat de un post concurent. Iată ce emisiune a fost cea mai urmărită la nivel național sâmbătă seara.

Dacă privim pe audiențele de sâmbătă seara, se pare că cele mai populare și îndrăgite show-uri tv sunt iUmor, de pe Antena 1, dar și SuperStar, emisiunea celor de la ProTV. Ambele au fost în topul preferințelor, dar diferă extrem de mult publicul țintă.

Emisiunea iUmor, unde Bendeac, Cheloo și Delia sunt jurați, a fost pe primul loc în preferințele tinerilor. Se pare că românii cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani preferă emisiunea de comedie . Dacă privim pe audiențele la nivel național, fără să ținem cont de vârstă, celebru show de la Antena 1 a fost detronat de postul concurent.

SuperStar este cea de-a doua emisiune extrem de urmărită de români, iar avantajul acestora a fost durata show-ului. Faptul că s-a terminat cu 30 de minute mai târziu decât iUmor i-a ajutat să câștige mai mulți telespectatori. Emisiunea în care Smiley, Moga, Raluka și Carla’s Dreams sunt jurați a reușit să obțină cel mai bun punctaj în audiențele de sâmbătă seara la nivel național.

Preferințele românilor au clasat ProTV-ul pe primul loc în audiențe

Audiențele oferite de cei de la paginademedia.ro ne arată care sunt cele mai iubite emisiuni tv din România. Weekendul a adus audiențe mari celor de la Antena 1. În intervalul 20:00 – 22:20, iUmor a fost privit de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut. Acest lucru nu le-a adus un loc fruntaș în clasament, fiind detronați de ProTV, care au reușit să adune în medie aproape 1,3 milioane de români în fiecare minut.

La nivel național, pe locul al treilea se află postul Kanal D, care a înregistrat aproximativ 970.000 de persoane pe minut, în perioada în care rulau iUmor sau SuperStar.

Audiențele din sectorul urban nu au stat cu mult diferit față de cele din național. Primul loc este ocupat tot de ProTV, care a reușit să înregistreze peste 700.000 de români pe intervalul în care SuperStar s-a intersectat cu iUmor. Emisiunea concurentă de la Antena 1 a reușit să adune în acest interval doar 575.000 de oameni în medie. Kanal D s-a menținut pe locul 3, cu aproape 400.000 de urmăritori.

Dacă privim audiențele din punct de vedere comercial, lucrurile stau puțin diferit. Antena 1 a reușit să urce pe primul loc, având cel mai mare public tânăr, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Sâmbătă seara, în intervalul 20:00 – 22:20, aproximativ 300.000 de români din această categorie de vârstă au urmărit show-ul iUmor. Dacă privim la ProTV, aceștia au înregistrat o medie de 275.000 de telespectatori pe minut. Kanal D și-a menținut locul trei în top, cu aproximativ 150.000 de privitori.