Meciul de vineri, România - Anglia, din cadrul Campionatului European de fotbal Under-21, a dus în faţa micului ecran, în ''minutul de aur'', 2,6 milioane de telespectatori.
Minutul "de aur" al partidei s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21:20, când, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% şi share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din naţionala de tineret U21 împotriva Angliei. La aceeaşi oră, în mediul urban, 1.580.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (audienţă - 16,5% şi cotă de piaţă - 39,3%).
Pe intervalul desfăşurării meciului, 19:30-21:28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. De altfel, Anglia - România a fost cel mai vizionat program la nivelul întregii zile de 21 iunie; TVR 1 a înregistrat cu partida Anglia U21 - România U21 un rating mediu de 9,4% şi share de 26,4% (1.667.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 21 iunie.
Şi pe publicul urban, TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 10,1% rating şi 27,6% cotă de piaţă (970.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot ''tricolorii mici'' au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). O treime din publicul activ din mediul urban a văzut la TVR 1 meciul elevilor lui Rădoi cu Anglia la Campionatul European U21: 389.000 de telespectatori (rating mediu de 9,1% şi cotă de piaţă medie - 31,6%).
TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de fotbal Under-21.