Reciclarea ambalajelor în România. A treia ediţie a campaniei iniţiată de trei giganţi din industria alimentară

Reciclarea ambalajelor în România. A treia ediţie a campaniei iniţiată de trei giganţi din industria alimentarăSursa foto: danone.ro

Trei branduri renumite au încheiat cea de a treia ediţie a campaniei „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”. Iniţiatorii au decis să extindă campania, luând în consideraţie cantitatea mare de ambalaje recuperate.

Danone România, PENNY și Tetra Pak au colectat 155.000 de ambalaje în cadrul celei de-a treia ediții „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”, ce s-a derulat în toate magazinele PENNY din țară, potrivit unui comunicat.

Danone, ambalaj

Sursa foto: arhiva EvZ

Danone și PENNY au decis să continuie campania

Numarul record de ambalaje colectate în anul 2023 a determinat Danone și PENNY să extindă campania până la finalul lunii februarie 2024.

Campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, inițiat în 2019, prin care Danone România,PENNY și Tetra Pak își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.

De-a lungul anului, consumatorii au avut ocazia să aducă ambalaje ale produselor care conțin marca Tetra Pak și să le depună la casele de marcat din magazinele PENNY la nivel național.

Cum s-a desfăşurat campania

În schimbul a 5 ambalaje de tip Tetra Pak, clienții au primit gratuit un produs Activia de băut.

Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate. În urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat. Care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse.

Reciclarea ambalajelor

Sursa foto: ww.europarl.europa.eu

Investiţiile de  milioane ale Danone în ambalaje

În 2021, Danone România a investit 4 milioane de euro în echipamente Tetra Pak pentru producția de iaurturi din gamele Danone, Activia și Danonino de băut.

Aceste ambalaje sunt realizate în proporție de 93% din plante.

Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996, iar la 3 ani după modernizarea și retehnologizarea acesteia, au fost produse primele iaurturi Danone în România.

În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români. Dar și către alte 13 piețe europene. Danone

România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte, din care

aproximativ 90% este lapte românesc. Numai anul trecut, compania a colectat lapte proaspăt de la 22 de ferme mari si peste 220 de gospodari.

articol sustinut
Ne puteți urmări și pe Google News