CUM ACȚIONEAZĂ PROPAGANDA MIȘCĂRII GAY. Tema centrală: homosexualii sunt victime, iar cei care se opun drepturilor lor sunt neo-naziști, bigoți sau infractori scelerați

CUM ACȚIONEAZĂ PROPAGANDA MIȘCĂRII GAY. Tema centrală: homosexualii sunt victime, iar cei care se opun drepturilor lor sunt neo-naziști, bigoți sau infractori scelerați

Se apropie referendumul pentru definirea familiei și ar fi păcat să nu studiem puțin ce s-a întâmplat în Statele Unite și cum au fost convinși americanii de rând să accepte căsătoriile gay. Vom afla multe despre cum este manipulată societatea să accepte idei care îi stârnesc inițial repulsie prin tehnicile ingineriei sociale.

În 1987, conform sondajelor Gallup, americanii nu erau de acord cu dezincriminarea homosexualității. Doar 33 la sută dintre cei chestionați considerau că relațiile sexuale între persoane adulte de același sex ar trebui să fie legale. 55 la sută considerau că astfel de relații trebuie scoase în afara legii, ceilalți 12 la sută nu au vrut sau nu au știut să răspundă la această întrebare. În 2015, tot un sondaj Gallup, arată că raportul s-a inversat. Doar 28 la sută dintre respondenți consideră că relațiile homosexuale trebuie interzise de lege, în vreme ce 68 la sută cred că acestea trebuie să fie legale. Numai 4 la sută dintre cei chestionați nu au știut sau nu au vrut să răspundă. Evoluția este similară și în ceea ce privește căsătoriile între persoanele de același sex. Tema a fost pusă prima dată în 1996. Atunci, doar 27 la sută dintre americanii chestionați se declarau de acord cu asemenea căsătorii, în vreme ce 8 la sută afirmau că sunt împotrivă. În 2015, 58 la sută erau de acord și numai 40 la sută împotrivă. Evident, procentele până la sută la sută sunt ale celor care nu au știut sau nu au vrut să răspundă. Mi-ați putea spune, evaluând aceste cifre, că evoluția este normală. America este o societate democratică, în care fiecare decide liber cum vrea să-și trăiască viața și cu cine. Numai că acesta este doar o parte din adevăr. O asemenea evoluție într-un termen atât de scurt pare mai degrabă dirijată. Iar mișcarea pentru drepturile gay are rolul ei. Nu trebuie decât să vă uitați la filmele americane sau europene ca să-mi dați dreptate. Ceea ce vreau eu să vă spun, însă, e faptul că o uriașă campanie a contribuit la schimbarea mentalității americanilor cu privire la homosexualitate. Principiile după care a fost condusă această campanie de ajustare a mentalității americanilor de rând sunt cuprinse într-un articol publicat în noiembrie 1987 de publicația Guide, un periodic al comunității gay. Materialul, semnat de Marshall Kirk, un expert în neuropsihiatrie, și Erastes Pill (pe numele său adevărat Hunter Madsen) un consultant de relații publice, a devenit cartea de căpătâi a tuturor activiștilor pentru drepturile comunității gay. Urmăriți cu atenție planul de atac și veți vedea că multe dintre idei sunt folosite în România zilelor noastre de cei care se opun familiei tradiționale. "Primul obiectiv este este desensibilizarea publicului american privind homosexualii și drepturile lor. Pentru a atinge acest obiectiv, publicul trebuie ajutat să privească homosexualitate cu indiferența. Lui îi plac căpșunele, mie îmi place vanilia; el se uită baseball și eu sunt fan fotbal. Nu e mare lucru.“ Așa începe articolul numit “The Overhauling of Straight America” (cum jocul de cuvinte e greu de tradus- în română ar suna ceva de genul: Cum să îndreptăm America heterosexuală). Dar acesta nu este decât primul obiectiv, pentru că strategia merge gradual (ca și în România). Odată făcut primul pas, lobby-ul homosexual trebuie să vorbească despre gay și homosexualitate cât mai des posibil. Ideea e simplă: „aproape orice fel de comportament începe să pară normal dacă ești martorul lui un timp suficient de lung”. De exemplu, chiar și controversele sunt benefice, pentru că lasă impresia că părerile sunt cel puțin divizate în societate cu privire la relațiile între persoane de același sex. Pentru a atinge acest obiectiv, cei doi activiști gay pun accent pe cinema și televiziune. „Într-o casă americană obișnuită. oamenii se uită la televizor aproximativ 7 ore pe zi. Aceste ore deschid o poartă către lumea heterosexualilor, poartă prin care putem strecura Calul nostruTroian”. Nici propaganda prin cinema nu e neglijată. „Până în acest moment, comunitatea gay de la Hollywood ne-a oferit cea mai bună armă de a desensibiliza majoritatea cu privire la homosexualitate. Personajele gay și poveștile despre noi au fost introduse în prorame tv și filme. Privit în ansamblu efectul este încurajator. ” Până acum acest manual al activismului gay pare cât de cât normal pentru un grup marginal care vrea să fie acceptat în societate, dar e numai o aparență. Cei doi autori dezvoltă o strategie bine pusă la punct pentru a închide gura oricui se opune drepturilor depline pentru homosexuali. Articolul vorbește deschis despre strategii media de intoxicare. "Publicului trebuie să i se arate imagini ale acelor homofobi, ale căror trăsături secundare și credințe îl dezgustă pe americanul obișnuit. Aceste imagini ar putea include: membri ai Ku Klux Klan care cer ca homosexualii să fie arși de vii sau castrați; mari predicatori din sud a căror ură isterică este pe cât de comică, pe atât de deranjantă; răufăcători și deținuți care vorbesc despre "creaturile gay" pe care le-au ucis sau ar vrea să le omoare. Ar fi de efect și un tur al lagărelor de concentrare naziste, unde homosexualii au fost torturați și gazați.” Dar asta nu e tot. Cei doi autori dezvoltă o strategie bine pusă la punct pentru a-i prezenta pe homosexuali drept victime ale societății și pentru a închide gura oricui se opune drepturilor depline pentru homosexuali. Despre strategiile de defăimare a adversarilor, vizibile și în România zilelor noastre, precum și despre atacul asupra familiei tradiționale, vorbim însă în articolul următor.

 

Ne puteți urmări și pe Google News