În 22 iunie 1934, Ferdinand Porsche primeşte de la Reichsverband der deutschen Autoindustrie (RDA - Asociaţia Industriei Auto Germane) sarcina de a dezvolta Volkswagen, care va marca decisiv evoluţia ulterioară a companiei Porsche.
În anul 1937, Ferdinand Porsche a fost numit de către guvernul Reich-ului German ca director tehnic şi pentru proiectare al Societăţii pentru Pregătirea Maşinii Poporului (Gesellschaft zur Vorbereitung des Volkswagens).
În 26 mai 1938, este pusă piatra de temelie a uzinei Volkswagen, iar Volkswagen devine KdF-Wagen.
Odată cu izbucnirea celui de-Al Doilea Război Mondial, totul a fost reorganizat pentru a servi războiului: în locul Volkswagen-ului, de pe banda de producţie ieşeau autovehicule militare, precum Schwimmwagen (amfibie) şi Kübelwagen (blindat). Pe planşetele de proiectare ale Porsche Konstruktionen GmbH din Stuttgart erau proiectate autovehicule blindate, în loc de automobile de curse.
Citește toată POVESTEA pe Evenimentul Istoric