Evenimentul Zilei > Social > Pentru a acoperi minciuna cu patinoarul din Parcul Romniceanu, edilii dau vina pe o eroare materială la încărcarea documentaţiei în SEAP
Pentru a acoperi minciuna cu patinoarul din Parcul Romniceanu, edilii dau vina pe o eroare materială la încărcarea documentaţiei în SEAP

Pentru a acoperi minciuna cu patinoarul din Parcul Romniceanu, edilii dau vina pe o eroare materială la încărcarea documentaţiei în SEAP

“Uite patinoarul, nu e patinoarul!” Aşa sună bambiliciul jucat de Primarul General al Capitalei Gabriela Firea şi de către edilii Primăriei Sector 5 în scandalul iscat în jurul lucrărilor controversate care au transformat, în prag de sărbători, parcul Romniceanu din Bucureşti într-un veritabil şantier. Documentaţii apărute pe SEAP la începutul luni, în care se face referire la suma de bani alocată iniţial pentru lucrările din Parcul Romniceanu,i au fost acum modificate de textul unei noi Hotărâri a Consiliului Primăriei Sector 5. "Ne scuzaţi, eroare materială! Sunt doar vreo 4,5 milioane de euro alocaţi pentru parcul respectiv şi doar pentru modernizare locuri de joacă!", le transmit edili locuitorilor nemulţumiţi de lucrările din parc, dar şi contestatarilor deciziei de a se construi în parc, fără autorizaţie şi acceptul localnicilor, un patinoar.

“În Parcul Romniceanu nu se construieşte un patinoar!”. Aşa suna comunicatul remis presei în urmă cu două zile de către reprezentanţii Primăriei Sector 5 prin care se făcea cunoscut faptul că nu a existat intenţie din partea autorităţilor de a se construi un patinoar în zona în care, până nu demult, exista un loc de joacă pentru copii. Potrivit unei informări PSnews.ro, apărute în spaţiul media în cursul zilei de azi, există o hotărâre (numărul 41) emisă de către Consiliul Local al Sectorului 5 în data de 10 aprilie 2017, prin care se face cunoscut faptul că primarul Daniel Florea (semnatar și parafator al documentului) aprobă „utilizarea excedentului bugetar aferent anului 2017 pentru finanțarea cheltuielilor secțiunii de dezvoltare”. Potrivit anexelor hotărârii, publicate în facsimil, Daniel Florea pregătea alocări bugetare mai mult decât exagerate – 10 milioane de euro – pentru amplasarea a nu mai puțin de cinci patinoare pe raza Sectorului 5, în parcurile Sebastian, Pecineaga, Romniceanu, Humulești și Ferentari Mare. Doar „patinoarul” Romniceanu era estimat, încă din luna aprilie, la exorbitanta sumă de 1, 2 milioane de euro. Hotărârea de care amintim este dovada clară că atât primarul Daniel Florea, cât şi Gabriela Firea au minţit şi că intenţia a fost clar aceea de a construi pe fostul amplasament al locului de joacă un patinoar. Imediat după apariţia articolului în care se face trimitere la această situaţie de fapt, dinspre Primăria Sector 5 a început să plouă din nou cu informări de presă. În ultimul comunicat suntem înştiinţaţi că “încărcarea documentaţiilor în SEAP la data de 5.12.2017 reprezintă rezultatul unei erori materiale, care a fost deja îndreptată prin adoptarea de către Consiliul Local Sector 5 a hotărârii nr. 206/14.12.2017. În textul acestei ultime hotărâri se face menţiunea că pentru parcul Romniceanu au fost alocate fonduri de 20.376.000 lei (aproximativ 4,5 milioane euro). Destinaţia banilor a fost şi ea schimbată, facându-se de data aceasta menţiunea că vor fi folosiţie pentru “locuri de joacă”.

Publicat in categoriile: Social
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: