Panică în aer! Zeci de români au trecut prin clipe de cosmar: Te omor

Panică în aer! Zeci de români au trecut prin clipe de cosmar: Te omor Sursa: arhiva EVZ

Un pasager care s-a aflat în aeronava Wizz Air, care a făcut o escală forțată la Ankara, a povestit că pasagerii recalcitranți au fost doi pakistanezi, care au aprins o brichetă în apropierea măștilor de oxigen. Cei doi au fost debarcați pe Aeroportul din Turcia.

Un pasager care s-a aflat în cursa Wizz Air care a aterizat forțat săptămâna trecută la Ankara a povestit pentru Gândul clipele de coșmar din avion. El spune că pasagerii recalcitranți nu au fost români, ci doi pakistanezi care au creat panică în aeronavă. Românii, acuzați inițial, ar fi încercat de fapt să îi oprească pe pasagerii agresivi.

„Erau doi pakistanezi care spuneau „i will kill you” (n.red. te omor). Apoi țineau brichetele deasupra locului unde sunt măștile de oxigen. Nu este adevărat că au fost români cei care nu au respectat regulile. Românii i- au imobilizat pe pakistanezi. O fată a făcut atac de panică și a leșinat de frică”, a povestit pasagerul, citat de gândul.ro.

Pasagerii recalcitranți, lăsați în Turcia

Aeronava companiei Wizz Air a fost nevoită să aterizeze forțat săptămâna trecută la Ankara, din cauza pasagerilor care au făcut scandal și nu au ținut cont de regulile companiei aeriene. Aeronava ce se deplasa pe ruta București –Dubai.

Ne puteți urmări și pe Google News

Din cauza comportamentului neadecvat, pasagerii au fost debarcați din avion și au rămas în capitala Turciei. După o oră și jumătate petrecută în Ankara, aeronava Wizz Air a fost realimentată și a decolat cu destinația Dubai.

Sursa: captură gandul.ro

Două incidente Wizz Air, anul trecut în România

Un avion WizzAir care venea din Bergamo cu peste o sută de pasageri la bord s-a defectat cu 20 de minute înainte să aterizeze, în luna august, la Iași. Pilotul a anunțat turnul de control că are probleme la sistemul de navigație. În timp ce la sol era activat planul roșu pentru intervenție, în cazul unei aterizări cu probleme, avionul a stat în aer nouă minute, timp în care s-a rotit de două ori în jurul aeroportului, la o altitudine de 1.600 de metri, ca să consume kerosenul, pentru a micșora orice potențial risc.

În cele din urmă, aterizarea a fost făcută manual. Comandantul aeronavei s-a bizuit doar pe informațiile primite de la turnul de control și pe experiența lui la manșă. Reprezentanții companiei aeriene au declarat atunci că aeronava era închiriată și va fi verificată.

Un incident similar a avut loc și la finele lunii septembrie tot la Iași. O aeronavă Wizz Air, care venea din Olanda, cu 106 pasageri la bord, a avut probleme la aterizare. Din fericire nu s-au înregistrat victime. Potrivit companiei, aeronava va fi supusă unor verificări tehnice, din cauza unei probleme hidraulice.