Pandemia de coronavirus, partea a II-a. Efectele pe termen lung. Americanii o ştiu

Pandemia de coronavirus, partea a II-a. Efectele pe termen lung. Americanii o ştiu

Oamenii nu au încredere în telemedicină

Din cauză că apar într-o transmisiune video, pacienţii se tem că acea convorbire ar putea fi făcută publică la un moment dat. Fie accidental, fie voit. Astfel, în timp ce cresc în popularitate, soluțiile digitale de sănătate mintală prezintă provocări de depășit.

„În primul rând, trebuie să câștigăm încrederea consumatorilor și să dovedim că putem prelucra datele cu caracter personal în mod etic și responsabil. Întrucât 81% dintre americani consideră că riscul de partajare a datelor cu caracter personal depășește beneficiile, furnizorii protejează în mod responsabil datele de sănătate personale ale utilizatorilor prin confidențialitatea informațiilor și, în cele din urmă.

Trebuie să arăți că poți câștiga încredere. Acest lucru necesită dezvoltarea și implementarea unui cadru etic care stă la baza soluțiilor digitale de sănătate mintală ale furnizorilor dincolo de HIPAA (n.r. -Legea portabilității și responsabilității asigurărilor de sănătate din 1996 este un statut federal al Statelor Unite adoptat de cel de-al 104-lea Congres al Statelor Unite și semnat în lege de președintele Bill Clinton la 21 august 1996.) şi GDPR în Europa.

Ce preferinţe au pacienţii care apelează la telemedicină?

Cu toate acestea, deoarece aceste eforturi sunt autentice și trebuie să evite să cadă în capcana «curățării eticii», cerem furnizorilor să auditeze cadrul etic de către experți externi și să publice rezultatele.

În plus, soluțiile digitale trebuie personalizate în funcție de nevoile utilizatorilor lor. Multe aplicații menite să ajute la gestionarea sănătății mintale adoptă o abordare universală și nu profită din plin de capacitatea tehnologiei de a se adapta simptomelor unice ale oamenilor și preferințelor personale.

(…) De exemplu, la Koa Health, unii utilizatori preferă să ruleze programul în etape, în timp ce alții preferă să participe la activități după cum este necesar. Este important să fie îndeplinite ambele preferințe în mod egal.

Abordarea generală nu funcționează pentru toată lumea. Soluțiile digitale nu trebuie să fie doar responsabile pentru date și adaptate utilizatorului, ci trebuie să lucreze mai mult pentru a-și dovedi eficacitatea”, a completat Harrison.

Ce arată cifrele? Care este eficienţa?

Potrivit unui sondaj recent, 64% dintre aplicațiile de sănătate mintală susțin că sunt eficiente, dar doar 14% conțin dovezi care să ateste asta. Adoptarea sporită a tehnologiei este încurajatoare, dar impactul pozitiv vine doar de la produse concepute pentru eficiență și care pot fi dovedite prin teste de înaltă calitate.

Cu cât este mai puternică baza dovezilor de eficacitate și rentabilitate, cu atât furnizorii și asigurătorii de asistență medicală vor distribui soluția. Vaccinurile sunt în curs de implementare, dar efectele unei pandemii asupra sănătății mintale se pot accelera.

sursa: exbulletin.com

Ne puteți urmări și pe Google News