Aceste produse fac parte din portofoliul companiei Austral, a doua ca mărime după RTC în domeniul furnizării de obiecte de papetărie şi birotică.

Statisticile arată că aproape 1,5 milioane de români merg în fiecare zi la birou şi îşi petrec acolo un sfert din viaţă. Iar conform studiului citat, nouă din zece angajaţi consideră calitatea spaţiului de lucru drept un factor care le afectează buna-dispoziţie, satisfacţia şi productivitatea la locul de muncă.

Oferta companiei cuprinde 10.000 de produse care sunt livrate în cea mai mare parte firmelor. Fondată în 1993 de trei întreprinzători, anul trecut Austral a avut o cifră de afaceri de 10,5 milioane de euro, iar pentru acest an previzionează afaceri de peste 13 milioane de euro, a declarat Emil Deliu, directorul general al Austral Trade, ieri, la o conferinţă de presă. Firma are o cotă de 5-6% din piaţa de papetărie şi birotică, evaluată la aproximativ 200 de milioane de euro.