O geantă Louis Vuitton microscopică și contrafăcută, mai mică decât un bob de sare, a fost vândută cu 63.750 de dolari

O geantă Louis Vuitton microscopică și contrafăcută, mai mică decât un bob de sare, a fost vândută cu 63.750 de dolari Sursa: MSCHF

O geantă Louis Vuitton a fost vândută la licitație cu peste 60.000 de dolari - dar este mult mai mică decât v-ați aștepta și nici măcar nu este originală.

Imitația, o geantă de culoare verde-gălbui-neon s-a vândut cu 63.750 de dolari, de peste patru ori mai mult decât oferta de pornire de 15.000 de dolari.

Geanta este „mai mică decât un bob de sare de mare și suficient de îngustă pentru a trece prin urechea unui ac”, potrivit unei postări pe Instagram a creatorului ei, colectivul de artă MSCHF din Brooklyn.

Kevin Wiesner, directorul de creație al MSCHF, a declarat pentru The New York Times că nu a fost obținută permisiunea de la Louis Vuitton pentru a folosi designul. LVMH, care deține Louis Vuitton, nu a răspuns imediat solicitării pentru comentarii.

Ne puteți urmări și pe Google News

Cum a fost realizată geanta

Geanta a fost realizată cu ajutorul „unui proces stereolitografic utilizat în mod obișnuit pentru fabricarea unor structuri biotehnologice mecanice minuscule”, potrivit anunțului de licitație, și este însoțită de un microscop cu un afișaj digital încorporat al genții pentru vizualizare.

„Pe măsură ce un obiect cândva funcțional, cum ar fi o geantă, devine din ce în ce mai mic, statutul său de obiect devine din ce în ce mai abstractizat, până când devine pur și simplu un indicator al unei mărci”, a declarat MSCHF în anunț.

„Gențile din piele anterioare au necesitat în continuare o mână pentru a le purta - ele devin disfuncționale, neplăceri pentru „purtătorul” lor”, se arată în lista de anunțuri. „Geanta Microscopică duce acest lucru la concluzia sa logică deplină. Un obiect practic este regândit și transformat într-o bijuterie, toată obișnuita sa funcționalitate evaporându-se; pentru obiectele de lux, utilitatea nu este neapărat relevantă.”

MSCHF a fost pe prima pagină a ziarelor în ultimii ani pentru alte proiecte și „cascadorii” ironice, inclusiv controversații „Satan shoes” (Pantofi ai Satanei) ai lui Lil Nas X – încălțări cu două fețe care pot fi purtate și invers (dreptul în stângul și stângul în dreptul) –, înghețata „Eat the Rich” (Mănâncă bogații), în formă de miliardari din domeniul tehnologiei ca Elon Musk și Mark Zuckerberg și un site web cu inteligență artificială care te clasifică și îți sugerează alți oameni în funcție de cât de „fierbinte” ești, potrivit businessinsider.com.