Nouă metodă de escrocherie în benzinăriile din România. Ce se întâmplă la casierii

Nouă metodă de escrocherie în benzinăriile din România. Ce se întâmplă la casierii

În ultimele zile, pe rețelele sociale a devenit virală o postare în care este prezentată o nouă escrocherie care are loc în benzinăriile din București.

În ultima săptămână, pe rețele sociale a devenit virală o postare în care o internaută povestește cum a fost păcălită de două ori în două benzinării din București. O femeie a a povestit cum a intrat în două benzinării din București pentru a face mici cumpărături, iar pe bonul fiscal i-au fost trecute produse pe care ea nu le cumpărase.

„Prima dată mi s-a întâmplat acum o lună. Eram la benzinăria Lukoil Mihai Bravu. Am cumpărat câteva produse și am plătit cu telefonul. Angajata, jovială, mi-a dat bonul emis de POS si mi-a urat o zi bună. Am rămas în fața ei, așteptând și bonul fiscal, pentru că făcusem un calcul mental rapid și mi-am dat seama că mi-a încasat mai mult. După câteva clipe de ezitare, mi-a întins bonul fiscal. L-am verificat și, surpriză, pe bon apărea o cafea în valoare de 5 lei, pe care nu o cerusem.

Angajata a început să se justifice, spunându-mi că clientul de dinaintea mea a plecat rapid și nu și-a luat bonul, astfel încât a trecut cafeaua pe bonul meu. I-am spus ca nu am nimic împotrivă, atât timp cât mi-a luat de pe card doar contravaloarea produselor mele. Problema era, însă, că ambele bonuri – cel fiscal și cel emis de POS aveau aceeași valoare, ceea ce însemna că plătisem cafeaua băuta sau care urma să fie băută de altcineva. Dându-și seama că m-am prins de mica inginerie financiară, casiera a deschis sertarul biroului pe care se afla casa de marcat (atenție, nu sertarul casei de marcat!), a scos de acolo 5 lei și mi i-a dat, vizibil nemulțumită. Am zâmbit și i-am spus că se mai întâmplă”, scrie utilizatoarea.

Ne puteți urmări și pe Google News

Altă benzinărie, altă bon fiscal greșit

„În aceasta seară, la o alta benzinărie Lukoil, un pic mai jos, la intersecția cu Splaiul Unirii, am cumpărat din nou câteva produse. Angajatul mi le-a scanat, le-am plătit, dar a cam zăbovit cu bonul fiscal și a fost foarte atent la modul în care a capsat bonul emis de POS deasupra bonului fiscal. Am intuit din nou că e ceva în neregulă. Am verificat bonul fiscal, am adunat contravaloarea produselor cumpărate și, iarăși surpriză, diferența era de 2,90 lei. Pe bon se observă, în partea superioară, că a mai fost scanat un produs, iar angajatul a încercat să rupă bonul, astfel încât să nu se vadă produsul respectiv. L-am atenționat pe angajat că mi-a încasat mai mult și mi-a răspuns extrem de detașat că au probleme cu casa de marcat și că, uneori, bonul precedent nu se închide. Mi-a mai destăinuit chiar că, un pic mai devreme, s-a întors un domn pe bonul căruia apăreau produse în plus în valoare de 12 lei și că i-a restituit banii. De această dată, angajatul nu a mai deschis sertarul magic, ci a plecat în spate, în depozit, de unde a revenit cu 3 lei în mână”.