Noi detalii despre zborul București-Zurich. Un însoțitor de zbor a murit

Noi detalii despre zborul București-Zurich. Un însoțitor de zbor a muritAvion/ Sursa foto Pixabay

Zborul București-Zurich, care a decolat pe 23 decembrie 2024 din București, s-a tranformat într-un coșmar. Unul dintre însoțitorii de bord ai avionului a murit ulterior, după ce aeronava a fost nevoită să aterizeze de urgență pe aeroportul din Graz (Austria) din cauza unei probleme tehnice majore.

Un însoțitor de zbor a murit

A fost un zbor liniștit până când, în cabina avionului, un Airbus A220-300 înmatriculat HB-JCD, a apărut fum. Pilotul a fost nevoit să aterizeze de urgență pe aeroportul din Graz, unde mai multe persoane aflate la bord, inclusiv membri ai echipajului, au primit îngrijiri medicale.

Avion Swiss

Avion Swiss/ Sursa foto Swiss

Însoțitorul de bord a fost transportat de urgență cu elicopterul la un spital din Graz, în stare gravă, dar medicii nu l-au mai putut salva. Compania aeriană Swiss a confirmat decesul acestuia în seara zilei de luni, 30 decembrie 2024.

Ce spune directorul companiei aeriene Swiss

Directorul companiei aeriene Swiss a spus că este șocat de moartea însoțitorului de zbor și a transmis sincere condoleanțe familiei îndurerate. El a declarat că toată compania este alături de rudele angajatului care și-a pierdut viața.

„Suntem profund îndurerați de moartea colegului nostru drag, iar pierderea sa ne-a lăsat pe toți într-un șoc și o durere profundă. Gândurile noastre sunt alături de familia sa, a cărei suferință nu ne-o putem imagina. Le transmit cele mai sincere condoleanțe din partea tuturor celor de la SWISS. Desigur, vom face tot ce ne stă în putință pentru a-i sprijini și ajuta în această perioadă extrem de dificilă,” a declarat directorul companiei aeriene, potrivit Boardingpass.

Zborul București-Zurich, un coșmar

La bordul aeronavei se aflau 74 de pasageri, inclusiv cetățeni români, doi piloți și trei însoțitori de bord. După incident, compania aeriană a recunoscut că a fost o problemă tehnică la unul dintre motoarele avionului. Investigația este încă în desfășurare.

„După o oră de zbor ș-a simțit un zgomot puternic. Eram la 12.000 de metri, cu o viteză de vreo 850 km/h și cu fum intens în cabina pasagerilor. Comandantul ne informat că are o problemă și vom ateriza la Graz. Fumul a persistat în cabina de pasageri, iar unui steward i s-a făcut rău” a spus un pasager.

Ne puteți urmări și pe Google News