Mutare istorică pe piața auto! Visul șoferilor devine realitate. Prețul este incredibil

Mutare istorică pe piața auto! Visul șoferilor devine realitate. Prețul este incredibil

Vești extraordinare pentru șoferi. Unul dintre cei mai mari producători din industria auto este la un pas de a scrie istorie.

Constructorul auto german Volkswagen a decis să urgenteze dezvoltarea unui mic automobil electric de masă, în avanpremiera unor norme mai dure de mediu, potrivit planurilor companiei, consultate de Reuters.

Potrivit unui proiect denumit „Small BEV (Battery Electric Vehicle)”, inginerii de la Volkswagen se grăbesc să pună la punct un automobil complet electric de mărimea unui Polo, care ar urma să coste undeva între 20.000 şi 25.000 de euro.

Aceasta înseamnă că va fi mai ieftin decât modelul electric Volkswagen ID.3, care a fost lansat pe piaţă în luna septembrie.

Nu se cunosc mai multe detalii despre noul automobil

Volkswagen nu a oferit alte detalii cu privire la modul în care ar putea arăta viitorul automobil electric de masă, când ar putea fi lansat şi unde ar putea fi construit.

Grupul auto german estimează că noile ţinte de emisii mai stricte ale Uniunii Europene îl vor forţa să crească proporţia ocupată de vehiculele hibride şi electrice în vânzările sale totale de autoturisme în Europa până la 60% în 2030, de la o ţintă anterioară de 40%.

La începutul acestei luni, Volkswagen şi-a majorat investiţiile planificate în tehnologiile digitale şi vehiculele electrice până la 78 miliarde euro în următorii cinci ani, dintre care aproximativ 35 miliarde euro vor fi investite în mobilitate electrică.

În prezent, marca Volkswagen intenţionează să construiască 1,5 milioane de autoturisme electrice până în 2025.

Volkswagen a lansat, în urmă cu trei luni, primul SUV electric

Volkswagen ID.4 este primul e-SUV al celebrei companii germane. Așadar, Volkswagen ID.4 va fi vândut nu numai în Europa, ci și în SUA sau China.

Interiorul noului e-SUV este foarte spațios. Panoul de bord pare a fi suspendat, în aer, deoarece nu este atașat de consola centrală, fiind conceput ca o componentă independentă.

Scaunele din față au un concept sportiv, dar cu toate acestea nu duc lipsă de confort. În modelul de ediție limitată ID.4 1ST Max, care va debuta în Germania, scaunele poartă sigiliul AGR. Acestea vin cu o serie de opțiuni de reglare electrică, în timp ce suportul lombar are o funcție de masaj încorporată, potrivit promotor.ro.

Totodată, scaunele modelului e-SUV de la Volkswagen sunt prevăzute cu huse fabricate din materiale ecologice, care poartă sigiliul AGR. Acestea sunt construite dintr-o combinație de piele artificială și ArtVelours – un material din microfibre care are 20% din componența sa sticle PET reciclate. Există și opțiuni de reglare electrică, iar suportul lombar vine și cu o funcție de masaj.

Ne puteți urmări și pe Google News