„Mormântul” COVID face parte din arsenalul Represiunii KGB

„Mormântul” COVID face parte din arsenalul Represiunii KGB

Pe 20 noiembrie, Centrul pentru Familie și Drepturile Omului (C-Fam) din New York a organizat un seminar online despre implicațiile „totalitare” ale izolării obligatorii.

C-Fam este o organizație pro-viață, pro-familie, care apără familia naturală și dreptul la viață pe lângă instituțiile internaționale.

Invitata specială a președintelui C-Fam Austin Ruse, a fost Stella Morabito, fostă analistă a CIA, care a activat în Uniunea Sovietică în timpul Războiului Rece, scrie LifeSiteNews.

Mormântul COVID

„Ceea ce face acest COVID-19 este practic să ne pună pe fiecare într-un fel de mormânt”, a spus Morabitor. Ea a comparat măsurile de carantinare cu tacticile de separare întrebuințate ca o „armă a alegerii” de către regimurile comuniste.

„Cum controlezi oamenii? Îi izolezi. Le controlezi relațiile personale”, a explicat experta.

Morabito a numit „amenințarea de a fi izolat social” drept „cel mai puternic instrument” al guvernelor totalitare, dând ca exemplu izolarea deținuților politici în Uniunea Sovietică.

În Arhipelagul Gulag, Alexandr Soljenițîn descria cum „ofițerii KGB decideau gradul de izolare” al persoanelor „suspectate”, a amintit Morabito.

În unele cazuri, „deși rămânea teoretic liber, un om își pierdea toată libertatea personală și era trimis într-o regiune izolată”, a mai spus experta CIA.

Izolarea era pedeapsa sovietică tipică

Anne Aplebaum, istoric specializat în marxism-leninism, a analizat și ea folosirea sistematică a izolării sociale în gulagurile sovietice, în care izolarea - carcera era pedeapsa pentru „persoanele care nu s-au supus sau nu au respectat norma” sau reguli precum „fraternizarea excesivă”.

Izolarea forțată „face parte din starea de spirit totalitară”, spune Morabito. Într-un articol recent, ea condamna „izolarea socială și mizeria” măsurilor COVID impuse de anumiți „acaparatori ai puterii”, care ne lasă „închiși pe timp nedefinit, terminați economic și demoralizați”.

Zeci de mii de medici și alți profesioniști din domeniul sănătății au exprimat idei similare. Declarația de la Great Barrington, care a fost publicată în urmă cu șase săptămâni, a strâns aproape 58.000 de semnături ale unor medici și oameni de știință, precum și aproape 650.000 de semnături ale unor persoane particulare.

Bocancul lui Orwell

Declarația denunță „efectele nefaste ale măsurilor actuale ale COVID-19 asupra sănătății fizice și mentale”. „Măsurile de izolare actuale produc efecte devastatoare asupra sănătății publice pe termen scurt și lung”, arată documentul.

Efectele nefaste ale izolării sociale au constituit și una dintre preocupările majore ale medicilor participanți la al doilea „Summit al Halatelor Albe” care a avut loc luna trecută. Cu această ocazie, dr. Lee Merritt, fost chirurg militar, absolvent al Școlii Medicale a Universității Rochester, a afirmat:

„În afară de ceea ce fac ei (guvernanții) societății în ansamblul său, despărțindu-ne, izolându-ne, gândiți-vă ce le fac copiilor noștri… Copiii au nevoie să privească chipuri pentru a deveni oameni. A citi fețele face parte din umanitate. Dacă nu punem capăt acestei stări de lucruri, atunci bocancul lui George Orwell va strivi pentru totdeauna chipul umanității.”

Masca, semn de supunere

Alți experți medicali, precum dr. John Ioannidis de la Universitatea Stanford și dr. Roger Hodkinson din Edmonton, au tras și ei un semnal de alarmă în legătură cu pericolele politice și psihologice ale restricțiilor COVID, cum ar fi obligativitatea purtării măștii.

Hodkinson a numit măștile „total inutile” și „doar semnalizatoare ale supunerii”.

În luna mai, un articol din New England Journal of Medecine recunoștea că „purtarea măștii în exteriorul instituțiilor de sănătate oferă puțină protecție împotriva infecției, mai degrabă nici una”.

Autorii articolului numeau măștile „talismane care pot contribui la creșterea sentimentului de securitate și a fi bine văzut de către agenții de sănătate”.

Seminarul C-Fam a abordat și impactul crescut al cenzurii politice și al politicii identitare în timpul izolării prelungite impuse de dictatura COVID.

Teroarea Corectitudinii Politice

Morabito a afirmat că „într-o epocă de izolare socială, atunci când oamenii răspund prin auto-cenzură, tot ceea ce fac este să producă mai multă izolare”.

Fosta analistă a CIA a descris corectitudinea politică ca fiind o „izolare solitară virtuală”, „concepută să inducă auto-cenzura… prin amenințarea de a fi izolat de ceilalți”, deoarece „există un asemenea monopol în presa mainstream care întărește convingerea că doar ea este cea care stabilește ce este adevărat și ce nu”.

La fel ca izolarea, politica identitară și cenzura politică contribuie la „destabilizarea identității individuale” și la „răspândirea ostilității între oameni, astfel încât să nu poată avea legături între ei ca niște adevărate ființe umane”, a spus ea.

Camuflarea agendei totalitare

Justificări precum „sănătate publică” și „egalitate” pot servi „la camuflarea agendei totalitare”, cu efecte durabile asupra liberății de asociere și a gândirii libere.

„Oamenii care s-au obișnuit să trăiască în libertate consideră aceste drepturi ca fiind asigurate de la sine”, a conchis Morabito.

Ne puteți urmări și pe Google News