Compania Romprest pune astfel la dispozitia cetatenilor facturile neachitate. Este vorba despre 21 de facturi emise în perioada iulie 2020 – martie 2021, pentru servicii prestate și confirmate pentru operațiunile de Salubrizare stradală – curațenie căi publice, inclusiv valori reprezentând prestația operatorilor de sortare-tratare-eliminare prin depozitare (colorate cu galben în centralizatoare) pentru deșeurile din depozite necontrolate (colorate cu verde, respectiv valoarea serviciilor de colectare și transport al acestor deșeuri din depozite necontrolate, cantități de “gunoi” care au fost confirmate prin predare la stații/depozit, precum și facturile pentru activitatea de deszăpezire, în valoare totală de 116.502.001,77 lei.

Întărzieri la plată de 200 de zile și penalități de peste 12 milioane de lei

 Cele mai vechi facturi aferente prestatiilor din anul 2020 înregistreaza întârzieri la plată de peste 200 de zile, ceea ce inseamna penalitati de intarziere pentru soldul datorat de peste 12 milioane de lei.

”Pentru o corectă informare privind obligațiile contractuale aflate în vigoare, precum și pentru a prezenta opiniei publice, în mod corect și complet, obiectul contractului de delegare a gestiunii serviciilor de salubritate pe raza teritoriala a Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti, Romprest pune la dispoziția tuturor celor interesați facturile în facsimil.