Meta reduce prețul abonamentului fără reclame, pentru Facebook și Instagram

Meta reduce prețul abonamentului fără reclame, pentru Facebook și InstagramMeta. Sursa foto: Pixabay

Meta a anunțat că reduce prețul abonamentului fără reclame, pentru Facebook și Instagram, în UE, cu 40%. În plus, compania a anunțat și o nouă opțiune de nivel de reclame mai puțin personalizate.

Meta a scăzut prețul abinamentelor fără reclame cu 40%

E destul de ciudat să trăiești într-o lume în care există reduceri la prețul de a nu fi bombardat cu reclame, dar, din păcate, iată-ne aici, spun cei de la mashable.com.

Meta a anunțat că reduce prețul unui abonament lunar pentru cei care nu doresc reclame în UE cu 40%, de la 9,99 de euro la 5,99 de euro pe web și de la 12,99 de euro la 7,99 de euro pe iOS și Android.

Fiecare cont suplimentar de Facebook sau Instagram va fi taxat cu 4 euro pe web și 5 euro pe iOS și Android.

O nouă opțiune oferită de Meta

Compania a mai anunțat că va „oferi cetățenilor UE o nouă opțiune suplimentară de a folosi Facebook și Instagram gratuit, cu reclame mai puțin personalizate”.

Meta adaugă că va folosi „considerabil mai puține date pentru a afișa reclame”, ceea ce înseamnă că reclamele vor fi probabil mai puțin relevante.

Compania menționează că oferă această opțiune în ciuda studiilor care arată că „oamenii și afacerile preferă reclamele personalizate”.

Facebook Meta

Meta / Sursa foto: Dreamstime.com

Reclamele personalizate, notează compania, „vor fi întotdeauna piatra de temelie a unui internet liber și inclusiv”.

Meta, „reclame mai puțin personalizate”

În următoarele săptămâni, persoanele din UE care aleg să folosească Facebook și Instagram gratuit, cu reclame, vor putea alege să vadă „reclame mai puțin personalizate”.

Această opțiune de reclame mai puțin personalizate se bazează pe mai puține date, așa că vom afișa reclame bazate doar pe context, ceea ce o persoană vede într-o sesiune particulară pe Facebook și Instagram, și un set minim de puncte de date, inclusiv vârsta, locația, genul unei persoane și modul în care o persoană interacționează cu reclamele.

Acest lucru vine la un an după ce compania a anunțat pentru prima dată că va oferi un abonament lunar pentru a folosi Facebook și Instagram fără reclame pentru utilizatorii din UE, SEE și Elveția.

Ne puteți urmări și pe Google News