Meghan Markle se pregătește să își lanseze brandul „American Riviera Orchard”. Vrea să îi calce pe urme lui Gwyneth Paltrow

Meghan Markle se pregătește să își lanseze brandul „American Riviera Orchard”. Vrea să îi calce pe urme lui Gwyneth PaltrowMeghan Markle, sfătuită despre cum poate recâștiga simpatia britanicilor. Sursa Foto: Arhiva EVZ

American Riviera Orchard, brandul pe care Meghan Markle vrea să îl promoveze ca stil de viață, este gata de lansare. Încă de pe 14 martie, actrița a dat publicității un logo cu foiță de aur, numele companiei și locația sa, „Montecito”.

Dar nu a existat nici un comunicat oficial în acest sens. O explicație fiind aceea că prințesa de Walles, Kate Middleton s-a îmbolnăvit. Totuși, conform detaliilor aplicației, marca va fi un „magazin online de vânzare cu amănuntul. Vizate vor fi produsele alimentare și băuturile, cărțile, vesela și produsele pentru masă”.

Brandul lui Meghan așteptat să fie un succes

”Este frumos că nimic nu o împiedică să-și urmărească visul de a vinde ceea ce îmi imaginez că vor fi fețe de masă de 400 de dolari. Sunt sigur că vor fi foarte frumoase”, au comentat jurnaliștii americani. Experții și analiștii au prezis că brandul de stil de viață al lui Meghan Markle va aduce profituri ducesei. Se așteaptă la venituri de nu mai puțin de „de șase cifre” doar în primele săptămâni de la lansare .

„Expertul în marcă Hayley Knight crede că ducesa de Sussex are chiar șanse la un succes financiar uriaș în prima săptămână. Dacă noua ei afacere comercială va fi lansată la nivel global”, a scris British's Express.

Vecinii din SUA, împotriva lui Meghan Markle. Speră ca soția lui Harry să dispară

sursa foto: Daily mail

Cuplul valorează acum 60 de milioane de dolari

Brandul este menit să coincidă cu lansarea unei noi emisiuni de bucătărie pentru Netflix. Meghan va face și va vinde produse precum dulcețurile. Și la un moment dat va apărea o carte și un blog. Meghan și Harry au încheiat o afacere Netflix pe cinci ani, în valoare de 100 de milioane de dolari, în septembrie 2020. Și, ca atare, o emisiune de gătit ar putea fi cu siguranță în proiect.

Meghan ar putea folosi niște vești bune de afaceri, în urma eșecului acordului ei cu Spotify. OK! Magazine estimează că Meghan și Harry valorează în prezent aproximativ 60 de milioane de dolari. La urma urmei, marca de stil de viață Goop a lui Gwyneth Paltrow valorează aproximativ 250 de milioane de dolari.

Ne puteți urmări și pe Google News