Agenţia de marketing digital WebDigital a implementat această măsură pentru a spori eficienţa angajaţilor săi. Odihna îi va ajuta pe aceştia să fie mai eficienţi şi mai creativi, permiţându-le să aibă mai mult timp liber şi pentru preocupările şi hobby-urile personale.

„Capitala are o poziție privilegiată, iar tentația de a fugi pentru un weekend la mare sau la munte este foarte prezentă. Din păcate, infrastructura nu ne ajută să revenim la birou odihniți sau cu moralul ridicat. Așa că o zi în plus de odihnă va duce la mini-vacanțe mai lungi, la city break-uri în care grijile pentru odihna de după zbor vor dispărea, la condiții de călătorie mai sigure și, implicit, la timpi mai reduși petrecuți pe drum”, potrivit informațiilor comunicate pe site-ul agenției, citează Digi24.

Feedback-ul angajaţilor este unul pozitiv, aceştia explicând de ce o astfel de decizie va aduce numai beneficii companiei.

„După un weekend de 3 zile, revin la birou mai fresh și mă pot concentra mai bine pe ce am de făcut. Plus că, prin conștientizarea timpului mai limitat, sunt mai axată pe a găsi modalități noi de a obține aceleași rezultate într-un timp mai scurt, adică mai eficient”, afirmă Paula, Digital Marketing Specialist WebDigital.

Potrivit Digi24, alte companii din străinătate au introdus săptămâna de 4 zile lucrătoare, Serps Invaders din Edinburgh, o agenţie de digital marketing, încă din 2013. De atunci, agenţia a raportat angajaţi mai odihniţi, și-a extins afacere, a câştigat clienţi importanţi precum Gillette, Chanel şi SEAT şi a reuşit să atragă mai multe talente din domeniul marketing-ului digital.

Şi în Suedia s-au adus schimbări pe piaţa muncii. S-a implementat ziua lucrătoare de 6 ore, iar întreprinzătorii suedezi au afirmat că această schimbare a înbunătăţit considerabil atmosfera de la locul de muncă. Brath, o companie cu 20 de angajaţi, a raportat încasări mai mari cu aproape 100%.