Lovitură pentru Monica Gabor. Ce a pățit Mr. Pink o va afecta teribil pe fosta ”Scorpie de la Izvorani”. Se alege praful!
- Nicolae Comănescu
- 26 decembrie 2021, 16:09
O nouă afacere concepută de Mr. Pink, iubitul Monicăi Gabor, a eșuat. Chinezul a avut ghinion, la fel ca mulți alți antreprenori, loviți din plin de pandemia de coronavirus.
Iubitul Monicăi Gabor, Mr. Pink, trece printr-o perioadă dificilă din punct de vedere al afacerilor. În timpul pandemiei, magnatul din China a fost nevoit să tragă obloanele peste mai multe afaceri. Care nu au mai mers, în condițiile în care se aflau în zona produselor neesențiale.
Încă o afacere a mers prost pentru Mr. Pink, iubitul Monicăi Columbeanu
În anul 2019, Mr Pink și-a lansat cu mare fast, ajutat de Monica Gabor, o afacere centrată în jurul uleiului de canabis. „Mr Pink CBD” era produsul care s-a vrut a fi la mare căutare în America. Ar fi fost o reabilitare financiară pentru omul de afaceri din China, care a dat rateu cu băuturile pe bază de gingseng. Uleiul de canbis medicinal se vindea prin intermediul unui magazin online dar și al unui shop deschis într-un centru comercial din Los Angeles, conform wowbiz.ro.
Ghinionul lui Mr. Pink, la fel ca al multor alți afaceriști a fost pandemia de coronavirus. Din cauza restricțiilor și a crizei economice, afacerile care nu s-au ocupat de produse esențiale au înregistrat o scădere dramatică.
Nici iubitul Monicăi Gabor nu a fost ocolit de probleme, astfel că magazinul lui, din SUA, a fost închis. Spațiul comercial se afla în incinta unui mall, așa că e lesne de înțeles de ce afacerea a ajuns pe butuci. Ultimele recenzii sunt și ele vechi de aproape un an, conform sursei citate.
Spera să dea lovitura cu un brand de băuturi, dar a eșuat
Pe de altă parte, de pe magazinul online al bandului Mr. Pink CBD nu se mai pot face comenzi directe, în schimb clienții sunt trimiși pe site-ul unui alt brand care comercializează produse asemăntoare, Diamond CBD. Nu e foarte clar dacă acesta are legătură cu Mr Pink sau este produsul unei alte companii.
Un alt eșec în afaceri, înregistrat de Mr. Pink a fost legat de băutura care îi poartă numele. În 2013, anunța că brandul va valora 30 de miliarde de dolari, dar lucrurile nu au luat amploarea preconizată. La nereușite poate fi trecută și rețeaua de socializare care nu s-a bucurat de succes.