Un produs din România intră în forță pe piața din Japonia

Un produs din România intră în forță pe piața din Japonia Pălinca de pere. Cum este pus fructul în interiorul sticlei. Sursa foto: Facebook

Numeroase produse românești ajung să fie extrem de apreciate pe plan internațional. Pălinca românească a reușit să îi impresioneze pe japonezi. Locuitorii Țării Soarelui Răsare sunt gata să dea sake-ul lor tradițional pe aromata pălincă românească.

Pălinca românească este apreciată peste hotare. Produsul ajuns până la celălalt capăt al lumii, fiind degustat și lăudat de străini. Cel mai recent popas al aromatei băuturi a fost Japonia.  Astfel cea de-a treia cea mai mare economie a lumii ar ajunge să îi acorde acestui produs românesc un statut special.

Pălinca românească s-ar putea vinde cu prețuri impresionante în Japonia

Pălinca românească a fost până acum apreciată de mult dintre europeni. Recent, produsul a ajuns tocmai în Japonia, acolo unde a reușit să dea lovitura pe piață. Astfel,  locuitorii Țării Soarelui Răsare ar fi gata să dea tradiționalul sake pe aromata pălincă românească.

Mai mult Japonia ar urma să acorde acestui produs indicația grafică, statut aparte oferit produselor premium de pe piață. De asemenea, indicația grafică a fost acordată de către japonezi și altor produse din Europa

Ne puteți urmări și pe Google News
Pălinca românească înlocuiește sake-ul japonez

Sake, Sursa: Dreamstime.com

Printre aceste tipuri de produse protejate pe piața din Japonia mai sunt incluse și brânzeturile franțuzești. Totodată și cele produse în Italia au reușit să le intre japonezilor în grații.

Ce produse din Europa au mai intrat pe piața din Japonia

Celebrul foie gras de canard a fost de asemenea ales pe lista acestor alimente protejate în Japonia.

Acceptarea pălincii românești pe lista japonezilor ar fi o veste neașteptată pentru producătorii din România. Asta pentru că o sticlă de palincă ar urma să se vîndă cu 300  de euro pe piața niponă.

Băutura sake tradițională a japonezilor este obținută din orez. Aceasta are o concentrație de 15% de alcool. De cealaltă parte, pălincă românească este extrem de aromată, având și o concentrație de alcool de cel puțin 50%.

Piața din Japonia ar putea fi una de interes major pentru producătorii de țuică din România. Exporturile de băuturi alcoolice din alte state europene către această țară se ridică la un miliard de euro.