Evenimentul Zilei > Monden > Iureș în Pache Protopopescu. Pro TV, învinsă de rivala de moarte cu mâna Loredanei
Iureș în Pache Protopopescu. Pro TV, învinsă de rivala de moarte cu mâna Loredanei

Iureș în Pache Protopopescu. Pro TV, învinsă de rivala de moarte cu mâna Loredanei

Duelul audiențelor între show-urile Masked Singer (Pro TV) și X Factor (Antena 1) a avut parte de o nouă rocadă în privința liderului de audiență.

Masked Singer nu și-a putut depăși rivala X Factor, de la Antena 1, în această săptămână, dar acest capitol diferă de la o ediție la alta. De exemplu, în urmă cu o săptămână, diferența dintre Masked Singer și X-Factor a fost însă mai mare, în favoarea Pro TV, pe publicul comercial, tânăr.

De partea cealaltă, show-ul de la Antena 1 a fost lider de audiență. Astfel, vineri seara, românii au preferat să urmărească X Factor și Antena 1, atât la nivelul întregului public din mediul urban, cât şi la nivel național.

X-Factor a fost mai lung cu o jumătate de oră iar show-ul muzical al postului Intact a recuperat din audiență după ce s-a terminat Masked Singer. A recuperat astfel încât, pe tot intervalul X-Factor (adică 20.30-23.00), Antena 1 a avut o medie peste Pro TV la nivel național și la orașe. Pe publicul comercial, Pro TV a rămas primul, nota paginademedia.ro, în urmă cu o săptămână.

Peste 1,5 milioane de telespectatori urmăreau Antena 1

În urmă cu o zi, aproximativ 1,15 milioane de oameni s-au uitat în fiecare minut, la X-Factor, pe intervalul 20:30-22:30. Pe de altă parte, Pro TV a adunat, de pe locul doi, o medie apropiată de 1,13 milioane de telespectatori, cu Masked Singer, pe același interval, potrivit sursei citate.

„Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.18, la Antena 1, a fost lider de audiență, atât la nivelul întregului public din mediul urban, cât şi la nivel național.

Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, X Factor a fost lider de piată, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 17.1% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv, cu 4.9 puncte de rating și 12.9% cotă de piață.

Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.5 puncte de rating şi 16.5% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 5.9 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă. În minutul de aur, 20.51, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1”, au transmis reprezentanții Antena 1.

Aproximativ 1,15 milioane de oameni s-au uitat în fiecare minut, la X-Factor, pe intervalul 20:30-22:30. Pe de altă parte, Pro TV a adunat, de pe locul doi, o medie apropiată de 1,13 milioane de telespectatori, cu Masked Singer, pe același interval, potrivit cancan.ro.

Publicat in categoriile: Monden
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: