Gigantul P&G a comis o gafă de proporții: “Picioarele femeilor miros mai urât decât cele ale bărbaților”

Sursa: Arhiva EVZ

Gigantul american de bunuri de larg consum, Procter & Gamble, și-a cerut scuze pentru o postare controversată pe rețelele sociale din China, care susținea că picioarele femeilor miros mai urât decât ale bărbaților.

Picioarele femeilor miros de cinci ori mai urât decât ale bărbaților. Dacă nu crezi acest lucru, poți verifica”, a spus postarea acum ștearsă, conform South China Morning Post (SCMP). P&G a distribuit postarea pe 13 martie prin intermediul contului său oficial de pe platforma socială chineză WeChat.

Postarea, care era menită să promoveze o linie de produse parfumate de îngrijire corporală, a stârnit imediat indignare online, mulți utilizatori WeChat spunând că vor boicota compania din cauza postării „sexiste”. Până la momentul ștergerii postării, hashtag-ul „P&G acuzat de insultarea femeilor” de pe platforma chineză Weibo, asemănătoare Twitter, a fost vizualizat de 30 de milioane de ori.

Gigantul P&G  a insultat femeile printr-o postare

Postarea P&G – prezentată ca o serie de infografice – a susținut, de asemenea, că zonele pieptului femeilor „au cel mai puternic miros”, potrivit Insider. Acesta a adăugat că părul femeilor este de două ori mai murdar decât al bărbaților, deoarece femeile îl spală mai rar și că părul lung al femeilor au mai mulți microbi. P&G a mai susținut în postare că lenjeria pentru femei este mai murdară decât cea pentru bărbați — „chiar și pentru femeile care acordă o atenție deosebită igienei personale”.

Joi, P&G a cerut scuze pe Weibo, menționând că postarea a fost eliminată. „Ne cerem scuze sincer pentru conținutul inadecvat al articolului, care nu a respectat femeile”, a scris firma în chineză. „P&G pledează întotdeauna pentru valori egale, tolerante și respectuoase. Am șters acest articol și am revizuit serios contul”. Compania nu a răspuns imediat solicitării de comentarii a Insider.