Gala Oameni pentru Oameni 2016. Nominalizările sunt deschise până în ultima zi a lunii septembrie

Gala Oameni pentru Oameni 2016. Nominalizările sunt deschise până în ultima zi a lunii septembrie

Asociația pentru Relații Comunitare (ARC), organizator al evenimentului anual Gala Oameni pentru Oameni, anunță că nominalizările celor care s-au ocupat, printre altele, și cu binele celor din jurul lor – oameni, companii, ONG-uri – sunt deschise până în ultima zi a lunii septembrie.

Bucuresti, Septembrie 2016 – Ca în fiecare an din 2003 până în prezent, de când Asociația pentru Relații Comunitare (ARC) și Camera Americană de Comerț (AmCham) organizează evenimentul Gala Oameni pentru Oameni, în care aducem recunoștință celor care susțin, transparent și responsabil, comunitățile și semenii defavorizați, nominalizările sunt deschise oricui dorește să aprecieze prin acest gest o companie, organizație sau persoană care s-a remarcat prin gesturile sale de filantropie de-a lungul anului.

Acestea pot fi realizate direct pe website-ul nostru, www.arcromania.ro , la secțiunea specială dedicată Galei Oameni pentru Oameni, prin deschiderea unui cont de utilizator și completarea formularului de nominalizări: http://gala.arcromania.ro/continut/

Cu un sistem nou de nominalizare menit să ușureze accesul, categoriile de premiere sunt următoarele:

Ne puteți urmări și pe Google News
  • pentru companiile care au oferit resurse consistente pentru a putea face o schimbare fundamentală în societate
  • pentru organizațiile care au făcut fundraising și au folosit fondurile astfel câștigate pentru a-și transforma comunitatea
  • pentru indivizii care și-au oferit timpul, resursele, cunoștințele sau conexiunile pentru a face bine aproapelui lor.

Suntem recunoscători că am avut alături de noi, de-a lungul anilor, multe companii și un număr ridicat de antreprenori români care oferă resurse în comunitățile lor, în mod inteligent și transparent, precum și timp, ore de voluntariat și consultanță.

Sunt, din fericire, o mulțime antreprenori români care au ales să rămână în țară, chiar dacă poate au avut posibilitatea de a trăi o viață mai bogată în străinătate, să contribuie și să schimbe comunitățile din România, acordând resurse importante.

Nominalizările la Gala din 2016 sunt deschise până inclusiv pe 30 septembrie și sunt invitați toți oamenii care doresc să nominalizeze persoane care au făcut gesturi minunate pentru semenii lor. Ne dorim să-i cunoaștem și să le mulțumim și să promovăm poveștile lor astfel încât tot mai mulți oameni să le urmeze exemplul. Fie că donează sau strâng fonduri pentru organizații sau oameni, fie că știți detalii sau nu despre activitatea lor, formularul de nominalizare este extrem de simplu și durează 5 minute completarea lui.

 

 

Imaginați-vă bucuria celor care vor ști că îi apreciați și că prin gestul dumneavoastră le spuneți ce lucruri bune fac.

Nominalizarea pentru categoria „Indivizi” se face prin intermediul site-ului Galei: http://gala.arcromania.ro/continut/index.php/component/content/article/42-jlogin/jlogin3/89-login, secțiunea Nominalizează, după înscrierea prealabilă în contul dumneavoastră. Juriul va lua în calcul toate mărturiile de bine primite până la data de 30 septembrie, iar toți cei nominalizați vor primi o invitație de participare și șansa ca povestea lor să fie sursă de inspirație pentru viitorii fundraiseri și filantropi din România.

 

 Despre Asociația pentru Relatii Comunitare (ARC):

ARC facilitează dezvoltarea mecanismelor şi instituţiilor locale de mobilizare a resurselor. Prin intermediul acestora sunt reunite diverse grupuri din comunitate care decid împreună priorităţile şi mobilizează resurse pentru ele.

Prin intermediul fundaţiilor comunitare sau al organizaţiilor similare ARC poate ajunge în mod indirect la un număr mare de firme şi organizaţii mici care pot beneficia de pe urma implicării într-o astfel de reţea. Identificăm și dezvoltăm relații cu reprezentanți- cheie ai sectorului de afaceri care au programe de implicare socială.

Incercăm să constuim un cadru de dialog cu Ministerul Finanțelor Publice, Banca Națională a României în legătură cu cadrul legislativ existent și noi inițiative legislative care pot sprijini domeniul de mobilizare a resurselor în folosul comunităților. Putem contribui cu cercetări sau studii de caz, ori putem propune mecanisme noi bazate pe experiențe relevante din contextul internațional și din experiență proprie.

Despre Camera de Comerț Americană în România (AmCham România):

Camera de Comerț Americană în România (AmCham România) este una dintre cele mai importante organizații profesionale de afaceri din România care reprezintă interesele de afaceri a peste 400 de companii americane, internaționale și românești. De-a lungul celor peste 20 de ani de activitate în România, AmCham a fost ferm angajată în facilitarea unui dialog deschis privind creșterea competitivității economice a României.

AmCham România continuă să încurajeze și să promoveze în rândul companiilor membre comportamentul etic și responsabil în afaceri, membrii noștri fiind activ implicați, prin activitatea comitetului de Guvernanță Corporativă, în conturarea unor direcții strategice de acțiune privind responsabilitatea socială și investițiile în comunitate, inclusiv prin sporirea gradului de transparentizare a companiilor. AmCham România rămâne astfel unul dintre promotorii implicării sociale a companiilor în România, lansând încă din anul 2003, în parteneriat cu Asociația pentru Relații Comunitare, programe de responsabilitate socială corporativă în scopul încurajării și stimulării mediului de afaceri din țara noastră pentru implicarea în problemele comunității.

 

De ce Gala Oameni pentru Oameni:

Prima ediție a Galei din 2003 a fost primul moment în care companii, ONG-uri și media s-au întâlnit pentru a afla unii despre ceilalți și a sărbători implicarea în comunitate, un concept extrem de nou în acel moment. Este în continuare momentul de celebrare a celor care dau resurse sau cer resurse pentru cauze de interes în comunitățile lor.

Ne dorim ca proiecte eficiente și inovative să fie prezentate de media, să fie un exemplu pentru alte companii și ONG-uri și să contamineze astfel prin forța lor alte proiecte. Pentru a oferi, celor care dau și celor care cer, repere legate de măsurare, impact și vizibilitate. Cum faci să ai un succes similar? Cum măsori succesul, cum poți vorbi despre impact? Ce așteptări au cei interesați de la proiectul tău? Ce parteneri ar fi bine să alegi? Pentru a sărbători pentru câteva ore acei oameni care schimbă lumea fie ei donatori, voluntari, angajați și beneficiari.